Gå til innhold

gutte og jente navn som passer sammen.

Anbefalte innlegg

ok har en datter ved navn michelle emilie så det må passe sammen helst kunne utales fint pånorsk og engelsk.

vil ha to navn .

ved gutt smaker vi på mellomnavnet emanuel. jente vet ikke helt.

gutte navn vi/ jeg liker:

Rene`

Rasmus

Emanuel

Ian

Isak

Kevin

Julian

Adrian

Benjamin

Elias

Christopper

jente navn:

Celine

Leah

Henriette

Christele

Iselin

Cecile

Victoria

Ea

Ylva

er klar over at ikke alle disse klinger bra med storesøsters navn.

hvilke liker dere best og har dere andre forslag. gjærne to navn sammen.

jeg er kresen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5774651-gutte-og-jente-navn-som-passer-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Er du endelig hjemme igjen nå da?

Jeg liker veldig godt Julian da, siden sønnen vår heter det :o) Emanuel er også kjempe fint. Er enig med hun over på Rasmus Emanuel, det låt bra:o) Ellers så var jo ikke Adian Emanuel så gæli heller altså.

Jentenavn ble litt værre, Henriette Iselin kanskje? Ellers er Leah kjempe fint!

hei ajas

jeg elsker rasmus emanuel men mannen min nekter, jeg har altid ville kalle en sønn for rasmus, og emanuel er etter mammas far. men jeg satser på å få gjennom emanuel for han vil ikke diskutere rasmus en gang.

i sted truet jeg med å kalle barnet vårt sefanias bare på pur .... det er et navn i hannes slekt.hihi.

nei gubben vi ikke diskutere navn skikkelig før vi vet kjønn, så får satse påat de ser det på ul i uke 30.

foresten hvordan går det med deg og dere?

vi har kosa oss veldig.

er ikke du kommet over i 3 trim. snart. eller er det jeg som tenker feil hvor er resten har du hørt noe fra dem i det siste. er de på ferie?

Hei hei!

Det var bra dere har hatt det fint :o) Fått slappet av og kost dere.

Vi andre har flyttet over til tredje trimester nå. Jeg har vært innom her i ny og ne for og se etter deg :o)

De navnene er helt umulige om en ikke er helt enige altså! Vi har heldigvis vært enige med alle tre.

Formen hos meg er ved det samme, driver nå og besvimer rett som det er da. Nå har jeg plutselig blitt kjempe stor over natta, så jeg puster og peser meg rundt da :o)

Hvordan er formen din da? Har du ordnet noe mer barneutstyr? Mener du snakket noe om sånn "startpakke" i Danmark.

Annonse

jeg droppet sltartpakke og den vogna jeg hadde tenkt faltt helt pladask for en emmajunga edge duo kombi. i fargen sport carbon.

se: http://www.emmaljunga.no/product.asp?bvid=3&artnr=12607

så bi kjøpte den i stedet. men vi har ikke kjøpt noe mer da.

trenger i grunn bare stellekommoden nå da. og den får vi så...

var hos jordmor i sta,hun er så opphengt i det at det var tvillinger, jeg gir opp snart.

har dere tvillinger i familien fra før? svar nei. farsiden da? svar nei.

ja ja et sted mådet jo starte.

vel jeg har bare en jeg nå da.

ja foresten nå har jeg babymage. knis. den som ikke ser det er det nå er dum.

De vognene er kjempe fine, skikkelig store og gode bagger. Vi har vel alt vi trenger og litt til nå tror jeg. Mangler ny pute til stellebordet og litt kluter og sånt pirk.

Syns det er litt dårlig av jordmora og være så opphengt i det der jeg men... Skal til lege i morra jeg da, og jordmor den 22.

Det er jo litt mer hyggelig når en har fått skikkelig mage da, sånn at det ikke er i tvil liksom. Fikk den i tryne her om dagen at nå var det ikke tvil lenger, jeg var jammen på vei med nr tre så jeg hadde ikke "bare" lagt på meg. Det var så fint og høre! Folk er rare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...