Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Er det ikke bedr e å spise en bråta med friske bringebær enn å ta kapsler?
Mamma28MedSpire Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 etter det jeg har forstått så er det bringebærbladene som er brukt i disse kapslene. De tørker bladene, pulveriserer dem og legger det i kapsler:) Det smaker sikkert ikke så godt å spise bringebærblader
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Kan ikke uttale meg om hva som er best, men har bringebær i hagen og har spist masse hver dag uten at det har hjulpet noe på å få ting i gang (er 9 dager på overtid). Mulig det styrker livmoren, men noen mener jo at det kan sette i gang fødselen også. I så fall virker det ikke på meg. Mulig kapslene er mer konsentrert.
GuttemammaX3 Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 jeg har også fått beskjed om at det er bringebærBLADskapsler, så jeg tror ikke bringebær gjør noen forskjell...
Brava Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Bladene ? å,-Det var dumt,-jeg har netopp spist en hel kurv med bringebær.. :-) Dyre var de også... Men de smakte jo godt også , he-he
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Det er som sies bladene som kan ha virkning. De regnes som en urt i tørket form.
Mamma28MedSpire Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 jess:) ble nysgjerrig og måtte gå å lese på boksen. der står det: innhold: 1 kapsel inneholder 400mg bringebærblad så da har sikkert ikke bringebærene samme virkning vil jeg tro...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Men da er det vel bare å lage seg te av brigebærblader fra hagen, da. Siden dette er brukt i så mange århundrer, mener jeg. Kan ikke helt se for meg at de hadde raffineringsprosesser med konsentrasjon, tørking, knusing og putting i små gelatinkapsler for 1000 år siden. Eller hva?
Smånetta 14.mai Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Hmmmm Man kan sikkert få kjøpt en busk i en velassortert blomterbutikk også. Sikkert fin i stua mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå