Gå til innhold

Å nei!!!!


Dolly Duck

Anbefalte innlegg

Fikk brunlig blødning/utflod uten smerte i dag. Var hos lege og ble sent til UL på sykehuset pga MA i febr. i uke 10.

(Er nå 7+1) På ul fant hun ikke fosteret i fostersekken, kunne bare ane en antydning til noe (kanskje). Jeg trodde hjertet viste tydelig i 7-8 uke, så jeg aner det verste... Skal tilbake til ul om en uke for å få svar på om dette er en ny MA....

 

Jeg er så deppa, skjønner ikke at det skal være så vanskelig!! Hvordan skal jeg klare å holde ut en hel uke.... Kan noen gi et håp? Jeg har egentlig mista det nå...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffa meg, det hørtes ut som min historie i juni,,, for meg gikk det ikke bra... hadde 4 Ul på 13 dager og tre forskjellige leger med tre forskjellige svar....... en so bare plommesekken og ikke foster, en annen så bare en tom fostersekk og den siste så et foster som ikke var så stort som det skal være...

 

Husk at kan være mye dårlig utstyr på sykehusene, be om å få det beste ultralyd utsyret og håper de har tatt HCG prøver også... min steg hele tiden derfor fikk jeg så mange Uler...

 

Håper virkelig dette går bra, kan du være litt kortere på vei????

 

SKAL TENKE MASSE PÅ DEG VENNEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner var en måned kortere på vei enn de hadde trodd. Hun hadde nettopp blitt gravid da hun var hos legen, men trodde hun var halvannen måned på vei. Dette ble først oppdaget på ultralyd. Babyen var veldig liten og det viste seg at hun hadde termin i april og ikke i mars.

 

Kryss fingrene og håp på det beste. Spis masse sunn mat og gjør alt du kan for at spiren skal klamre seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar til begge to! Så kjekt at noen bryr seg.

 

Jeg tror ikke jeg har feil termin, testa meg en dag før IKM og den slo ut med en gang... Når testet din venninne seg siden hun var en mnd kortere enn hun trodde? Forstår ikke helt hvordan det har gått til.. Men kjempeflott for henne :-)

 

Men jeg skal tenke positivt til jeg har hatt en ny ul. La merke til at det var et skikkelig gammel apparat, kanskje det har litt å si, ja...

 

Krysser fingrer og tær, og kniper igjen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:) æ fikk en lignanes beskjed da æ va på ul forrige onsdag.. d va da min 2 ul (fikk en den 11 juli pga rein nysjerrihet) på den første mente hen legen æ va 5-6 uke på vei. han mente d va hjerte vi vå banka. no når æ va der sist sku æ være 7-8 uke på vei. men han fant inga hjertelyd den her gangen. æ har aldri vært gravid før, så æ vetje ka som e normalt! har ikkje hadd nokka ont eller nån blødninge.. tørr liksom ikkje å tenke på nokka... typen min kom hjem fra ferie m engang førr å være lamme mæ... ska på ny ul i mårra igjen...

 

håpe no væffal at alt går bra m dæ!!! krysse fingra å alt!!!

 

*trøste klem fra mæ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, alt vi skal gjennom!! Jeg har heller ikke vondt, skulle nesten ønske jeg heller fikk vondt og at det var raskt overstått, for denne ventingen er til å bli tussete av!

 

Krysser fingrene for ul'en din i morgen! Håper de ser et fint lite hjerte som banker for deg!!

Fortell hvordan det går med deg dersom du orker i morgen. Jeg krysser fingrer og tær for deg!

 

*stor bjørneklem fra meg*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...