Gå til innhold

Når skal dere ha dåp? Er det sent ¨døpe henne n¨r hun er 4mnd??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her kommer gutten vår til å være 4,5 mnd når han blir døpt. Går kjempefint det :)

Jeg var litt for treg med å ringe prestekontoret, og vips var det laaang tid før noe ble ledig. Men går helt fint. Jeg var 1 år når jeg ble døpt!

Samme dag som mamma og pappa giftet seg :)

sønnen vår blir litt over 4 mnd. Har ikke passet med noe dåp nå i disse ferietider, så det blir i slutten av august. Bor også på et sted hvor det ikke er gudstjeneste hver uke (i den kirken jeg vil ha, flere kirker i samme kommune). Det går helt fint, han blir kanskje litt tung men pappa'n skal få bære han. Mest spent på om lua passer....

Annonse

Vi skal ha dåp når snuppers er 3 mnd og 3 dager gammel. Alt fra bare noen uker til rundt 4-5 mnd er vel det mest vanlige, men mange døper senere også. Noen døper seg når de er 13-14, slik at de kan konfirmere seg etterpå ((:

vi skulle egentlig døpe nå på 3 mnds dagen hennes...men så kunne plutselig ikke svigermor alikavel..de skulle reise vekk den dagen....utrolig kjedelig...så eneste som passetetter det var når hun er 4 mnd....hun blir jo veldig stor...men men... gjør ingenting det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...