miss_knl*babynr3påvei* Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Hei alle sammen Jeg er 20 bor i Drammen gravid med min første og har termin 1 januar...hadde vært koselig om alle sammen kunne bli litt kjent med hverandre Klem
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 hei! Jeg er 19 år, bor i asker, men flytter til sverige nå i august...Jeg har termin 31.desember, så vi er ikke langt fra hverandre!! Jeg bor sammen med forloveden min, er ferdig med vgs og skal ha en lang stund framover med bare baby hehe
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Jeg bor i Bergen er 17, gift med verdens beste på 23. Og vi prøver.... og prøver å lage en liten skatt i magen min. Men det skjer nok snart nå
vilhababynå!! Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Heihei! =) Jeg er 20, bor like utenfor Sandnes i Rogaland og bor sammen med kjæresten min.. =) Er ikke gravid, prøver ikke sånn kjempeseriøst, tar det som det kommer =)
anonymi Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Heihei:) Jeg er 16, snart 17 år =) og har en sønn på 9 mnd. Jeg bor i Oslo og begynner på sogn vgs, på baker og konditor linjen til høsten. jeg har en kjæreste som bryr seg veldig om sønnen min selv om han ikke er barnefaren.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 17 år og gift rosamor, hvorfor sånt HASTVERK? tør jeg spørre hvor lenge dere har vært gift?
Gjest Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 hei hei:) jeg er 23, føler meg nesten for "gammel" til å være her inne. men de regner jo unge opp til 25, så da vil jeg stikke innom her av og til:) kosli å bli kjent med flere! venter min første, har samboer og vi gleder oss veldig. nurket skal foreløpig komme 8.feb.
samboer87 Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 jeg er straks 19 år:) kommer opprinnelig fra mange steder i nord norge og nord trønderlag men flyttet hit til samboeren min for ett år siden.Vi har vært kjærester i 2:) venter nå vårt lille kjærlighetsbarn den 25 januar.det kom litt brått på og følte det var litt tidlig men nå er det bare kos, nå gleder vi oss kjempemye begge to=) vi har en liten hund på 2 og et halvt år som heter philip.han er en god liten skatt(shetland sheepdog).håper å bli kjent med noen på min alder her=)
vilhababynå!! Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 De har vært gift i 7 måneder tror jeg. Og hvorfor skulle de ikke gifte seg? Hun er jo nødt til å ha fått tillatelse fra sine foreldre osv, så jeg regner med at de har et stabilt og godt forhold som foreldrene deres har tro på! Har jo ikke noe med hastverk å gjøre. Noen bare VET når de har funnet den rette, og hva er da galt med å gifte seg sålenge begge ønsker det?
Gjest Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Tusen takk for god støtte Netten, det var veldig kjekt
Lapez Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 hei hei alle sammen. Jeg heter Christina er 18, snart 19 og bor i Trondheim sammens med min nydelige samboer raymond. Vi har termin i februar:)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. august 2006 #15 Skrevet 1. august 2006 Hei Er fra Bergen. Er 19 år ( blir 20 i desember ). Venter min første, som viser seg å bli en liten prinsesse :-) og terminen er 24 november :-p
VinterSol+2 Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 ikke føl deg gammel fordi om du er 23! jeg føler meg mer til pass her enn inne på noen av de andre rekkene her.. jeg er 22 og er gift med en mann på 23. Vi har vært gift over et år nå! Og når det kommer til å ha hastverk eller ikke.. jeg visste allerede i 10klasse hvem jeg ønsket å gifte meg med, men vi har ventet nettopp fordi folk ikke tar deg seriøst nok når du er yngre.. Så all støtte til deg Rosamor! Jeg er ikke gravid, trodde kanskje jeg var det tidligere i år, men desverre. Nå har vi utsatt prøvinga til neste år, pga noen ting som må falle på plass. Begge er studenter, jeg begynner ny utdannelse til høsten(kunst/design) og han er ingeniør, mastergrad til høsten. ved siden av det jobber vi, begge to. så noen nevnte husdyr, så jeg må nevne akvariefiskene mine;) oisann. detta blei langt. sorry
ettie Skrevet 2. august 2006 #17 Skrevet 2. august 2006 Hei hei.. Jeg er 22 år bor i bergen (holdt på og skrive Drammen der selv om jeg bare har vert der 1 gang for mange årsiden) Jeg er gravid med mitt første barn som kom litt brått på for å si det sånn, men både jeg og samboeren min gleder oss veldig. Vi har vert samboere i 2år og kjærester i ...oiii..ehhh...4år? eller var det 5? samma det! Vi er begge studenter, og lille vennen i magen min er ventet ut i store skumle verden sånn rundt 30.10... Vist det er noen som lurer på noe mer er det bare og spørre.
Mamsen86 Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 Jeg er, som alle kan se, 19 år gammel.. Fyller tjue i oktober, nærmere sagt den 24! Gleder meg masse!!! Jeg venter en liten jente i september, som også alle kan se.. Mye info i nicket mitt, liksom! Hehe! Jeg er alene med det lille mirakelet mitt, det er ikke alltid at ting og tang fungerer mellom to mennesker.. Og i dette tilfellet så er vi på to totalt forskjellige stadier i livet, vi er ikke ment for hverandre i det hele tatt og i lengden så vil vi ha et bedre forhold oss i mellom og ovenfor datteren vår om vi lever separat! At jeg er singel er ikke noe jeg er lei meg for, for å si det sånn.. Ehm.. Noe mer..?! Jeg har akkurat kjøpt meg leilighet (wohow) som jeg er i full gang med å pusse opp! Er kjempe morro!! Og siden noen andre her nevnte husdyr.. Så må jeg nesten nevne det at jeg ønsker meg en fransk bulldog som skal hete Oscar! Hihi! Ja.. Også bor jeg i Oslo da.. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå