prøver3 Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 husker det bare ikke fra sist svangerskap.. men er ca 5 uker på vei (4-5) og i ettermiddag har jeg vært kvalm..rett før jeg spyr føler jeg !!! hadde en voldsom morgenkvalme sist jeg var gravid,så får hpe det ikke blir sånn denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Tror dette varierer jeg, vet om en som begynte å bli kvalm allerede 4 uker på vei, og det var visst tidleg. Har ikke vert så plaget med kvalme selv, men har merket det litt denne gangen, er 7+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg begynte i uke 5.. var dårlig i 2 uker, så i uke 7 så var jeg ganske bra.. og så har jeg bare blitt værre og værre.. er nå i uke 11.. Sist var jeg ikke kvalm i hele tatt.. satt bare å venta på det.. tror det er så forskjellig jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg er 5+3 nå, har først kjent en ekkel kvalme i dag.. Den har på en måte bygget seg opp de siste dagene... Men er ikke slik at jeg må spy ennda. Var på butikken i sta å da måtte jeg stå å pakke varene mine ved sida av en ekkel , ustelt og pjuskete mann... kjente at kvalmen kom da... måtte bare trykke varene i posen å springe utav butikken;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå