Gå til innhold

Nå har jeg prøvd min nye ergo bæresele og...

Anbefalte innlegg

Jeg blir jo så sabla svett på ryggen av å ha henne der bak. Hvordan bærer dere på ryggen? Føler hvis jeg slipper litt løs på skulderreimene så blir hun så bakoverlent. Må nesten ha henne helt inntil. Bodyen hennes var helt våt da vi kom hjem av min svette. Kanskje det er jeg som er i litt dårlig form???

Fortsetter under...

Jeg og har fått ny! Men det er jo så utrolig vanskelig å få babyen oppi på ryggen hvis man er alene, er det en treningssak?

Syntes at hodet til min 8 mnd gamle gutt hoppet sånn rundt om kring når jeg prøvde den på ryggen, men han blir vel kanskje vant til det. Han likte seg godt på magen i allefall, litt dumt at han ikke kan sitte utover, men det er visst ikke bra for babyene...

Gratulerer med supert bære-tøy! Jeg blir også svett av å ha snuppa på ryggen, men de små lar seg nok ikke merke med det. Du skal ikke løsne på reimene, hun skal sitte helt inntil. Blir nok bedre når det blir litt kaldere ute og du blir i bedre form av å bære. Ergo'n er ganske tykk og varm, derfor bruker jeg mest MeiTai og magebæring nå i varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...