Gå til innhold

August: Sex, sterk mat, rødvin og andre triks

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å bli så desperate at dere prøver dere på gamle kjerringråd?

Jeg kommer nok til å prøve å lokke min kjære til sengs så mye som jeg orker og spice maten litt ekstra....

Det med sex, er det bevegelsene, orgasmen eller sæden som skal være det som hjelper??Kanksje en kombinasjon? Alle rare ting man lurer på altså!

Fortsetter under...

Sæd inneholder prostaglandin, og er et stoff som kan bidra til modning av mormunnen. Leste her inne at det måtte 7-8 "doser" til før det ble det samme som en modninspille/gelekur som de bruker på sykehuset. Vet ikke om jeg orker helt, jeg...;-)

Vi har sex fordi vi har lyst til det enda heldigvis, men det ligger i bakhodet at det kan framskynde fødselen! Og jeg begynner å tro på det. Får i hvert fall sterke kynnere og ekstra nedpress hele dagen... Men det blir bare en eller av og til to ganger per dag. Vet ikke hvordan det hadde blitt med 7-8 ganger på en dag!!!? Har aldri prøvd det før. Er det noen som i det hele tatt greier det? Gravid eller ikke? :) Kanskje det er bedre med sterkt krydra mat... Verdt et forsøk kanskje.. :)

Annonse

Hehe...Kunne jo tenke seg at han bare blir lykkelig for at sexlivet endelig tar seg opp, men blir nok vel mye av gangen til og med for han!

Har jo igrunn ikke annet valg enn å ta det som det kommer....Skulle bare ønske at det kunne skje NÅ!!!

sist gang hadde jeg sex og morgenen etter gikk vannet 13 dager før termin.

så det skal jeg satse på denne gangen også for å si det sånn.

7-8 ganger! hahaha det trikset skal jeg prøve på mannen min, har nok med å overtale han til en gang i uken!

Her har jeg prøvd varme kluter på brystene, brystvortestimulering, lakserolje, bringebærbladkapsler og sex. Ikke noe av det har hjulpet nevneverdig, bortsett fra at sex/lakserolje kan gi meg maserier av og til.. Stimulering av brystknoppene gjorde faktisk maseriene sterkere, men det hadde kortvarig effekt. Med ømme bryster er det begrenset hvor mye jeg gidder å gnu.. Nå holder jeg på å koke meg grøt, sånn at jeg skal få i meg kanel.. hihi.. alt må prøves, men det er jo mest på gøy, har jo ikke noe reelt håp om at det skal sette i gang noe, da.

Sterk mat har jeg ingen tro på. Jeg spiser nå i hvert fall sterk mat nesten hver dag. Vi snakker wok med chili, chili con carne etc. De siste sterke måltidene har vært laget på habanero chili (verden sterkeste) uten å ta ut frøene. Men ingen ting har skjedd annet enn litt ekstra med kynnere etterpå.

Kanel. Yeah right.

Sex hadde vært fint om ikke mannen min ville. Han bare klarer ikke helt tanken på å ha med baby i dansen. Dette har vært et litt sårt tema i mange mnd nå og er utdebattert her i huset.

Det finnes visst en olje på apoteket som foruten å virke lakserende også inneholder prostaglandin. Men da må man jo ta sjansen på lakseroljens effekter, da...

Annonse

Det blir jo sagt at husarbeid, stå på kne og vaske, vaske vindu osv. skal hjelpe. Men det har det ikke blitt noen fødsel av her, jeg blir bare veldig sliten...

Så i går hadde jeg eg veldig rolig og avslappende dag, og da økte sex-lysten gitt;) Blir visst mer effektivt hvis man ligger med benene opp i 10-15 min etter man har hatt sex, sånn at livmortappen blir badet i sæd. Og orgasme hos jenta kan visst hjelpe også på å få riene igang. Men hjalp ikke her!

Spiste sterk mat i går også, taco, med ekstra mye sterk saus og massevis av rå løk. Ble litt mer halsbrann av det, men ingen fødsel...

Så prøvde jeg kanel! Har hørt man skal spise to spiseskjeer? Stemmer det? Jeg prøvde meg på en teskje. Tok tungen litt borti og tenkte at dette var jo ikke så ille. Så sier samboern min "Ta nå hele skjeen da", og dum som jeg var så stappet jeg hele skjeen i munnen. Fyttigrisen! Holdt virkelig på å kaste opp, måtte spytte ut alt. Så det prøver jeg ikke igjen. Og det lille jeg fikk i meg førte heller ikke til fødsel...

Hoppet litt på gulvet i går også, uten resultat. Og stimulerte brystvortene flere ganger, uten resultat.

Nei, gutten min vil ikke ut ennå! Det er tydelig. Det er 3 dager siden termin nå, så er litt lei av å vente...

*ler så eg grine*

E alle så desperate som meg altså?

Eg har laget jordbærsmoothies med 3 ss lakserolje i nå, hehe (prøvde forresten på søndag og, men fikk ikke diare en gang)

Brystvortestimulering i 2 uker nå.

Piano Rislunsj med eple og kanel med 1xtra ts kanel til frokost, fjordlands risgrøt med 2ss kanel på. kjente ingenting.

Pluss sex hver dag.

Eg tror denne "lille" her vil bli 6 kg før han komme ut.

Amerikansk olje blir den kalt i Danmark i hvert fall.

Man må visst spørre etter den her og da får man den gratis... Urban myth? Neppe. JM på fødselsforberedelse snakket om den. Men ikke det med under disken, da.

Hehe, måtte prøve å slikke meg selv på albuen. Gikk ikke det heller gitt;)

Men nå har jeg spist semulegrynsgrøt til middag med massevis av kanel på! Litt større suksess det (på å få ned kanelen altså). Men fortsatt ingen tegn på fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...