Gå til innhold

Jeg har født!!!!

zena78

Anbefalte innlegg

Onsdag 12. juli kom Louise og Christoffer til verden ved keisersnitt. Det var helt fantastisk å få se dem og holde dem, og deilig å få kroppen tilbake igjen... Christoffer hadde en tøff start da han hadde en feil på lungen, så han ble innlagt på barneintensiv noen dager. Men nå er han frisk og vi er hjemme sammen alle fem. Det er stort å være mamma, også til tvillinger, og det er absolutt ikke dobbelt så slitsomt som med en. Lykke til dere som venter. Gled dere!! Klem fra meg.

Fortsetter under...

GRATULERER så mye! Det var veldig koselig å høre! Jeg er også veldig nysgjerrig på hvilken uke de ble født i, hvor store? Har du fått igang dobbelamming? Jeg synes det var betryggende å høre at det ikke er dobbelt så slitsomt med tvillinger som med enling! Er spendt på hvordan tilværelsen vil bli som 3 barnsmamma:-)

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Gratulerer!

Så koselig å høre at alt står bra til med både mor og barn!

Her går vi og venter, og håper at det snart er vår tur ut.. (Er 33 uker nå, så helst bør vi nok holde ut litt lenger...) Teknisk sett er jeg like hel, men har begynt å slå sprekker...det KLØR!!!! Var på ultralyd for en uke siden, og alt så ut til å være i skjønneste orden, de vokser som om de er alene i magen, og livmorhalsen er omtrent en halv kilometer lang...

Hvor store var dine? Var KS planlagt? Mine nurk ligger i sete og tverrleie, så pr i dag kan det se ut som om det blir keisersnitt på meg også...

Føler meg ikke så liten og nett når jeg sliter meg ut av senga for n`tene gang i løpet av natta, gleder meg litt til å få kroppen tilbake.. :-)

Godt å høre at det ikke er dobbelt slitsomt, her har vi tre andre håpefulle som også skal ha oppmerksomhet...

Kos deg med Louise og Christoffer og resten av familien!

Klem

Gratulerer så mye!

Kos deg masse med de to små!

Selv er jeg i uke 33+0 og venter veldig på snart å få se mine to små nurk også.

Kroppen er heller ikke så samarbeidsvillig lenger heller... Stor og tung, vanskelig å sove, ødem i begge bena, ørten doturer... - ja, så jeg gleder meg også til å få kroppen tilbake... Får vel holde på de litt til. De ligger i seter og tverrleie, men jeg har fått beskjed om at det blir vanlig fødsel fordi jeg har født tidligere. Får bare håper på at TV1 snur seg før fødsel.

Uansett vondter og seteleier, så er dette å bære frem tvillinger en fantastisk opplevelse, og jeg gleder meg voldsomt til å bli tvillingmamma!

Lykke til videre!

Hei dere!

Tvillingene våre kom i uke 38. Jeg ble satt i gang uten resultat. derfor fikk jeg keisersnitt, og har det helt fint med det. Louise var 51 cm lang og veide 3100 gram. Christoffer var 53 cm lang og 3200 gram. Så joda, jeg var stoooor. Nå har jeg en liten pløse på magen som forsvinner i løået av noen måneder i følge helsesøster. skal nok delvis trenes vekk... Dobbelamningen går over all forventning. var spent på hvordan det ville gå, men syns ikke det er noe vanskelig jeg... De vokser kjempe masse, og det er en utrolig selvtilfredsstillelse å kunne fø opp to store barn på morsmelk! De får litt tillegg om kvelden, slik at jeg får sove, men lever ellers kun på pupp. Puppene er forøvrig digre... må nyte det så lenge det varer....:) Gled dere jenter. Dere har noe fantastisk i vente! Sto klem fra meg

Annonse

• 3 uker senere...

Gratulerer kjempemasse! Jeg fødte selv 23. juli og idag er første gang jeg er her inne. Mine ble født i uke 36+6. Har hatt urinveisinfeksjon siden fødselen og går fortsatt på antibiotika, så dobbeltamminga som begynte så bra har det blitt bare ball av. Ungene reagerer så mye på medisinen at jeg har ¨måttet slutte å amme dem inntil videre. Men jeg pumper meg så mye jeg klarer i håp om å kunne begynne igjen når jeg nå en gang blir kvitt infeksjonen.

Lykke til kjempemasse både til deg og alle dere andre tvillingmammaer. Det er slitsomt, men også helt fantastisk!!!!!

Stor klem!

• 2 uker senere...

Sååå morro og lese om fødsler til de jeg har fulgt så lenge.. Gratulerer så masse.. Også så flotte navn dere har valgt.

Takk for at du er så positiv, jeg begynner å bli veldig spent selv, men lurer selvfølgelig på hvordan det er å ha to barn som skal ha mat samtidig osv. Men ble litt mer optimistisk etter innleggene deres.

Lykke til videre alle sammen og koooooooooooos dere masse..

Klem fra Moppie (31 +4)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...