Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 p.g.a legen min som ikke trodde på meg ved første svangerskapskontroll, fikk jeg time til ultralyd mye senere enn jeg skulle. Jeg fikk etterhvert framskyndet timen men var da allerede for langt på vei til at jordmora kunne sette en dato. Så dette har endt med to ultralyder og tre datoer. Min egen i slutten av august, 2 sept og 11 sept. Ganske frustrerende altså. Det er så irriterende når de hvitkledde alltid tror de har rett.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Enig med deg ja.. det var ikke akkurat sån med meg,men jeg var til ul i uke 20.. terminen ble da satt til 7 okt .. mens terminen 9 okt.. men jeg var også på 3d ultralyd og der mente de at det antagelig er 29 sept som er terminen.. hmmm min siste mens var litt rar ,kort .. så det kan nok godt stemme at det er 29 sept i steden.. men man vet jo aldr . Ungen kommer når den er klar den . Det sies jo at terminen er 14 dager før og 14 dager etter termin datoen ..så det er jo i grunn margin på en hel mnd.; Jeg for min del håper at 3d har rett og at han kommer litt før;Utålmodig og gleder meg til å bli orntli kjent med han;)
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 jeg har stor tro på at den kommer når den skal, men jeg har tenkt å føde en annen plass enn der jeg bor og er da helt avhengig av å planlegge reisen. det ser ut som at kan bli vanskelig. uffa meg.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 ikke morro.. Du får dra litt før da,så har du god margin;) Lykke til i hvertfall..
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 jeg fikk ul termin 12 aug i uke 21, hu var ikke helt sikker. hu skjekket et par ganger. så var jeg på 3d ul i uke 29, han sa ul terminen var 1 aug.. jeg tror litt mere på den, for jeg hadde så rar mens som jeg ikke kaller mens, var brunt utflod med litt blod i... ingen mensen smerter eller noe som jeg pleier å få...men hu kommer når hu er klar, håper hu kommer nå snart, for jeg har det ikke noe godt om dagen..
shanty73 Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Jepp her har termin datoen også vært ulik... 1. termin er 2 aug etter ul uke 26 2. termin er 12 aug etter uke 18 3. termin er 18 aug etter mens termin...
-MtG- Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Menstermin 26. september Ul uke 18(?) sa 6. oktober 3D-ul uke24(?) så 26. september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå