maikaen Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 va på ultrayd første gang 11 juli (av nysjerrihet) førr å se kor langt æ va på vei å evt termin. d va jo så kjempespennanes d her å plutseli være gravid! har aldri vært d før! da mente han legen at d va hjerte vi så banka sia det va raskere enn pulsen min. han mente da at æ va 5-6 uke på vei. han satt mæ opp på ny ul 26 juli (forrige onsdag) sånn at æ sku få se mere. da æ kom dit å fikk se på skjermen så va d blidd litt større, men han fant inga hjertelyd. d sunst han va veldi rart sia d va d han mente vi så sist. så han sa "jeg trur ikke det her går så bra, jeg ville ikke ha heist flagget ennå hvis jeg var deg".. så æ fikk ny ul igjen den 1 august som da e imårra.. æ sjønne ingenting egentli! e d vanli at d her skjer?? e d en mulihet førr at d e liv der inne?? æ har ikkje hadd nokka ont eller blødninge som sku tilsi at d va en SA på gang.. e bare uvel å kvalm som æ har vært hele tia.. sunst d va en veldi lite koseli beskje.. d ente opp m at min kjære kom hjem fra ferie m engang førr å være lamme mæ. han glæda sæ jo minst like mye som mæ! men han sir no at vest d går galt, så blir d et nytt et, førr mamma, d sku æ bli:) håpe no at alt e bra, men tør ikkje å satse på d. føle mæ egentli litt dom som overhodet ikkje tenkte på at nokka kunne gå galt! va bare mæst positiv å glæda mæ t å bli mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Huff da.. Det var da ingen hyggelig beskjed å få. Fatter ikke at en lege bare kan si noe sånt, uten noe videre enn det. Det er helt utrolig. Skal krysse alt jeg har for deg i morgen. Gi gjerne beskjed... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2006 nei fikk litt sjokk! å han sa ingenting om nokka ainna heller. om kor langt æ va på vei.. han sa bare " var d ikke du som sa at graviditeten ikke va planlagt?" "føler du at d går greit nå da? eller du hadde vel begynt å venne deg til tanken" osv... veste liksom ikkje helt ka æ sku svare! men han sa no at vest æ mesta d, så sku æ vite at d va ikkje mi feil, å at d va ikkje nokka æ kunne gjort som sku tilsi at æ mesta d. men at d va feil på fostre.. å d e jo greit.. men æ ska si ifra imårra! har time klokka 14.00. d e nestn litt sånn at æ ikkje har løst å dra.. men takk førr kryssa fingra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Å herregud. Er det mulig... Enkelte eier ikke følelser. Står jo en del i pasientloven om hvordan man skal fortelle dårlige nyheter osv... Han har vel tråkka over de grenser som er. Få typen til å bli med deg i morgen. Fortell hvordan du har hatt det etter å ha fått en sånn beskjed. Blir skikkelig provosert jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. juli 2006 ja han ska være m! e litt dåli t å si ifra, så han må vell gjøre d. han e litt flinkere t sånt enn mæ! men no e d no en gammel fyr som går av m pensjon snart, så æ får vell en ny!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Uff, vet hvordan det føles... Jeg var på ul mandag den 17. juli, og fikk ny på fredagen som var. Egentlig får jeg oppfølging p.g.a en tidligere ex.u, men nå får jeg ekstra oppfølging pga det de så, eller ikke så... De kunne ikke se fostret inne i fosterblæra, og de mente jeg var kortere på vei enn det jeg har regnet ut. Klart man kan være kortere enn man tror, men jeg teste en hel uke etter forventet mens. Så jeg fikk tatt en blodprøve på fredag, og tok en i dag også. Den sjekker de opp mot hverandre, at hcg nivået stiger. Stiger det er alt i orden, gjør det ikke det er det en MA (mised abortion). Svaret mente de jeg kunne få til onsdag på labben, så jeg må gå i uvisse. Om alt er i orden så er jeg i alle fall heldig og har en ny UL den 16. august. Om det er en trøst, så er det eneste vi kan gjøre å krysse fingrene! *trøste klem fra ei noen lunde samme situasjon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2006 uffda... d hørtes no ikkje nokka sæli ut.. har ikkje vært borti d m at dem ikkje så nokka, men ei venninna hadde d på samme måtn som du. dem fant ingenting i fosterposen, å va bekymra før at d kansje va en ainna plass. men ho blødde en go del åsså. men d gikk no bra m ho da:) ho e 17 uke på vei no å alt e bra:) så d e håp! men æ hakje hørt om nån der hjertelydn plutseli ikkje va der mere.. men ska på ul imårra, så får se da:) takk førr støtta:) dokker e no snill! *trøste klemme tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå