Gå til innhold

Blir så irritert...

Anbefalte innlegg

...hver eneste måned får jeg ømme pupper, og oppblåst mage!!!! Tror jeg er gravid hver gang...Denne gangen håper jeg at vi virkelig har klaffet, pga positiv el-test.....leter etter alle slags symptomer!!! Tror kanskje jeg skal slutte å være her inne så mye, men klarer liksom ikke helt å la være heller.....åhhhhhhhhh!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5773239-blir-s%C3%A5-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjønner godt hva du mener, har selv alle symptomene før ikm, og er aldri gravid... Det er vanskelig å kjenne forskjell på pms og graviditet...det er jo tross alt progesteron som skyldes begge deler, og etterhvert hcg når man er gravid, men tidlig er det progesteronen som herjer... Tror nok du vil fortsette å kjenne det om du er her eller ikke :-)

Heisann!

Skjønner godt hva du mener ja.

Sånn er det litt med meg også.

I dag var det omtrent så jeg fikk veer...hehe neida ikke så ille.

Men ille nok til at jeg bare måtte ta den testen jeg hadde planer om å vente med å ta til fredagen.

Den var selvsagt negativ.

Men jeg er midt inni el perioden min nå, så det er vell bare å gå tilbake til gubben ...snakkes

Annonse

jeg er snart ferdig med min første pp,og har så ømme pupper som inn i h***,og har aldri hatt det før,før en menstruasjon..men det kan vell også komme av at jeg ikke har hatt mensen uten å gått på p-piller på svært lenge!!! Så jeg har dyttet de tankene litt ifra meg...men klart,skjer det så superflott!!!

lykke til i allefall,håper det klaffet skikkelig bra!

Det er 5 dager etter positiv el-test, er det da mulig å kunne få symptomer på mulig graviditet??? Jeg studerer puppene/brystvortene...de er mye større nå og blodårene rundt er tydligere...tuppen på brystvortene er også veldig ømme; det er akkurat det samme som første gangen jeg var gravid!!!! Jeg har også begynt å fise mer....leste inne på Pernille:

Hos de aller, aller, aller fleste kvinner entrer det befruktede egget livmoren 4 dager etter eggløsningen. Det svever rundt en stund og leter etter en fin plass å slå seg ned på før det fester seg 6-8 dager etter eggløsning.

Trodde ikke jeg skulle begynne å merke noe før evt. midten av denne uken....er det mulig at jeg kan kjenne en graviditet så tidlig????

Håper virkelig ikke at kroppen min kødder så mye med meg denne gangen, og at det heller er en liten spire!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...