Gå til innhold

Oktober: stavanger?


Nina- mamma til Sander

Anbefalte innlegg

noen andre oktobermammaer fra stavanger området her?

 

er 19 år, og venter en stor gutt 10.10 :)

*GLEDER SEG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei igjen! E fra Stavanger, eller Randaberg. Svarte deg nettopp på et spørsmål ang. 3D ultralyd... Sko hatt et treff snart, oss Stavangerjenter. Eg var på ferie sist treff....

Eg og glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:)

 

ja, me sko nessten d.... så kansje me treffest igjen når me ligge på sykehuse hissige og røe... hehe... då kan d jo ver godt me litt `kjentfolk` i nærheten... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hissige å røe ja...Kan jo se fint ud d. Koss vett du at du vente ein store gutt? Vært på mange ultralyder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eg går ca ein gang i månen... han har utvida nyrebekken ser du, så me fulle an opp litt... d e liga kjekt å se an kvar gang:)

men d e jo litt domt at han ikkje e heilt friske då... :/

men d kan jo ver at an bler friske te an bler født:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me får håba på det besta! Godt at han bler grundigt oppfølgte! Har du fonne navn te an? Har dokk kjøpt inn masse ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vil kalla an opp itte faren, så d bler nok te Christoffer eller Christoffer Renè... :)

 

men lige godt Kajsander, tobias, auchèn, Colin, og Robin... hehe... eg må liksom se ungen før eg tar d endeliga valge... :)

 

enn du då? fonne någe navn?

 

eg har kjupt inn absolutt alt eg trenge eg... hehe.. elske å kjøpa ting te lillegutt:) holde på å pussa opp barnaromme han og nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH, sga sei du har handla! Christoffer e fint navn. Bror min hette det, så eg konne jo ikje kalla gutten min det då... Det står mellom Noah, Henri eller Leon. Må se an så du seie. Eg har ikje handla inn någe nesten...litt kler bare. Ska handla inn seng og vogn og sånt nå i ugå... vett jo aldri om an komme før tiå, så d e jo best å ha alt onna kontroll snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, d e greit å ha tingå i orden te ungen komme... sleppe du å stressa me d seinare...

 

Noah å Leon e to nyyyydelige navn syns eg:) men eg har to venninner så har kalt ongane sine d, så eg kan liksom ikkje komma diltane itte me same navnå... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E fra Karmøy, men bur i Stavanger. Vente jenta 23. oktober : ) Nå bare planlegge eg innkjøp, bare vogn og litt klær som e i boks. Har alle planene klare, må bare gå og kjøpe det inn!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje vi skulle sette opp ett treff igjen.

Lurte litt på neste uke. Og kanskje på en kafe i stavanger denne gangen. kunne tatt det på ettermiddagen i syvtiden kanskje, hva sier dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, e fra Randaberg! eg vil og ver me på treff! har ikkje vært det t nå så det hadde jo våre kjekt å bli kjent!! :) Har termin 12 oktober!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann... jeg vil gjerne og være med på treff! :) Har akkurat flyttet fra Stavanger da.. men bare til Tau... Jeg venter ei jente 29.10... Jeg er forøvrig 27... vært gift i et år... og ja :)

 

Et ettermiddagstreff hadde forøvrig vært skikkelig supert.. er i jobb ennå, så dagtreffene har jeg ikke sjangs til å være med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et ittemiddagstreff e vel kje umuligt å få te vel...? :)

då e d ikkje liga varmt heller, så d går trygt an å bevega seg uden å holda på å krepera av heteslag...hehe...

eg slite vertfall sjikkeligt idag!! e 30 grader i sjyggen...! eg elske å slikka sol, men nå e d rett og slett FOR varmt! ugunstikt...

 

tippe du og slite litt idag Lisalady? hehe... bur på jørpeland eg ser du, så der e vel kje så stor forskjell på gradene her og på hoppetau... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! harkje vært med på treff før,men har veldig lyst..hadde vært kjekt å troffe andre så slide i varmen.eg vente ein gutt med term 17 okt

Nina 17.10.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:0)

Jeg fikk desverre ikke tid til å komme på det forrige treffet fordi jeg hadde det så travelt med å starte opp ny barnehage...det hadde vært veldig kjekt med ett nytt treff, og da skal jeg gjøre alt jeg kan for å komme.

Jeg er forresten 30 uker på vei med termin 16 oktober og venter en gutt denne gangen...har ei jente på tre år fra før som gleder seg til å bli storesøster.

Jeg bor i Bekkefaret som ligger i Hillevåg bydel.

Håper på at vi kan få til ett nytt treff:0)

 

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har det litt travelt fremover og kan ikke si for sikkert at jeg kan komme på ett treff den første uka. Noen andre som kan sette opp ett ?..... og så får jeg se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nina 10.10.06... Har ikke vært innom på noen dager... men, Morro at du bor på Jørpeland! Det er sikkert ikke såå mange her inne som skal ha barn i oktober..så da er det jo sjangse for at man havner i samme barselgruppe...

 

Jeg er faktisk ikke så veldig plaget av varmen, av en eller annen grunn... Har faktisk akkurat vært en uke på Kypros.. med godt over 30 grader i lufta, og nesten like mange grader i vannet... Ganske deilig - fløt som en dupp i sjøen *hehe*

 

Ellers så er jeg klar for treff jeg.. er det noen som har planlagt noe ? Har ikke vært med tidligere, men det hadde jo vært spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...