Gå til innhold

Bekkenløsning :-(

Anbefalte innlegg

Huff, var hos legen i dag....... jeg har vært litt bekymret for jeg har fått mer og mer vondt i lysken, og bakover og i halebeinet..... og da sa legen min at jeg har fått bekkenløsning :o( så jeg fikk henvisning til fysioterapeut, så får vi bare håpe det ikke utarter seg noe mer da......

noen flere som har det slik? som går til fysioterapeut?

MEN, jeg fikk jo også høre hjertet til den lille gutten min når jeg var der, og det er helt fantastisk vet dere..... :o) huff, han gjorde meg litt nervøs da, hun brukte lang tid på å finne han i dag, så jeg hørte min egen puls gå fortere og fortere ;o) så sa legen at når jeg blei så stressa og nervøs, ble bebisen bare enda mer stille- for å hjelpe meg på en måte... så rart altså!!!!!!

herregud, jeg elsker å være gravid om dagen jeg :-) det er super flott!!!!!

klem til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5773069-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he :-) morsomt at rompa sovner- du får ta m vekkerklokke da ;o) neida, det høres ikke noe godt ut i det hele tatt! sånt er så kjedelig altså.... samme m den bekkengreia, det er liksom utenfor mitt kontrollområde hvis du skjønner...... og det verker og står i, og det er liksom ikke noe å gjøre m det, bare ta det m ro......

hei hei, vet hvordan du har dt.. jeg var oxo hos legen pga smerter, legen mente det oxo var bekkenløsning. fikk sykm og henvisning til fysio. jeg går til en manuellterapeut som kunne fortelle meg at jeg hadde bekkenlåsning, ikke løsning, heldigvis....!!! låsning går det ann å gjøre noe m, ihvertfall etter sv.skap.... lykke til ihvertfall!

klemz

Jeg har gått til fysio for b.l i mine to andre svangerskap. Det var så ille at jeg gikk på krykker innimellom.. Denne gangen kjenner jeg derimot svært lite og det er superdeilig!

Litt godt å gå til fysio også.. selv om det beste selvsagt er svangerskap uten smerter. Man gjør ulike øvelser og blir i tillegg massert på de vonde stedene. Du har også rett til gratis fysio i inntil 6 mnd etter fødsel.

Koselig det du skrev om hjertelyden da!! :-)) Deilig å høre nurket!

Klem, klem!

å- det hørtres jo litt håpefullt ut da ;o) hvordan smerter har/hadde du da? jeg har ikke sånn kjempe vondt hele tiden jeg, merker det mer når jeg hatr gått mye, sitti lenge i bil osv..... og da har jeg vondt i lysken og er liksom "støl" bakover i "kanten" av underlivet (wow-for en forklaring;-)) akkurat der som trusekanten går....... også er det vondt i halebeinet og rompa....... og verker nåe man går liksom......

håper virkelig det er noe de kan gjøre noe med!!!!! bestilte fysio i dag, og hun skulle ringe på onsdag- håper jeg kommer inn så fort som mulig jeg! betaler du noe for fysiot.?

Annonse

Jeg har også begynt å få skikkelig bekkenplager nå. Vanskelig å komme seg ut av senga enkelte dager:-( Har ikke fått noe henvisning til fysioterapeut enda, men skal til lege neste uke, og får høre nærmere da... Har i tillegg fått en del kynnere. og halsbrann..VONDT... Men det er verdt det. Fantastisk å gå gravid likevel..

Uff det er kjedelig når det blir så vondt. Uansett om det er løsning eller låsning. Eller kanskje løsning på låsinga... :-)

At rompa mi sovner er jo mest ekkelt!! :-) Ja, jeg har vekkerklokke!! ;-) Går over hvis jeg får reist meg opp og gått litt! Kjedelig når jeg sitter i kundemøter. Merker at jeg konsenterer meg mer om rompa mi enn kundene... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...