Gå til innhold

August: Hei der....


Cassandra80

Anbefalte innlegg

Oi... Her var en side jeg hadde glemt litt. Bra å få en påminnelse på 3. tri siden.

 

Hvordan går det da jenter? Nå er det bare 13 dager til jeg har termin. Oi!! Synes på en måte det har gått fort også. Selv om jeg synes jeg har gått gravid en eeeeevighet. Men nå har det roet seg, og går seeeent framover synes jeg.

 

Synes det er helt rart å tenke på at jeg faktisk skal bli mamma... Gleder meg vanvittig noen ganger, og er helt vettskremt noen ganger.. Hehe... Men det er vel slik det er for de fleste tror jeg... Blir spennende å få ut knøttet i vertfall.

 

Blir lei av å gå å vente med vondter her og der, bekkenløsning, hovne bein og fingre og varmen som tusser en heeeelt ut. Ja da, må klage litt også :) Bra det er lov å ikke gjøre så mye nå når en går gravid på slutten, for det er jammen ikke mye en orker i varmen heller.

 

Vel, lykke til videre jenter!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir kjeldlig å gå hjemme å vente alene hver dag, siden mannen min jobber til 22.30 hver kveld fra man-fre. I dag overrasket bestevenninna mi meg med baguette, skolebrød og Lovehearts (dilla mi). Hun kom en tur etter jobb, og det var godt å prate med noen. Jeg har 19 dager til termin.

 

Svinger mellom skremt, redd, forelsket, glede hele tiden.Vil bare ha barnet i armene mine, sånn at vi kan se hverandre inn i øynene og kose oss med å gå tur, amme, bade, leke, prate o.l.

 

Går å kjenner etter hvert eneste tegn på at noe er i gang snart. Kjente nok en start på noe i helgen, og mentalt sett er jeg nå ganske klar for å føde. Lykke til alle gravide medsøstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...