Gå til innhold

Betyder liten brun utflod SA?


Malin 81

Anbefalte innlegg

Hjälp! är i vecka 9 och idag var det lite brun utflod på pappret, har varit och torkat flera gånger och det är varje gång pyttelite brunt. Betyder det att det är på väg att hända något eller att det redan har skett? är så orolig så snälla svara den som varit med om något liknande!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest om flere her som har spottet brunt og det har gått helt fint!

Du kan jo ringe gyn og be om ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så orolig, förra gången jag var gravid var det aldrig så men nu kommer det blod varje gång vi har haft sex, och nu alltså brunt dagen efter..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper det ikke er noen fare, og mange blør etter samleie, siden blodårene er mye sprøere og sprekker lettere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

brunt utflod betyr IKKE sa. så du kan nok slappe av.. kan være greit å spørre legen/jordmor om å få det sjekket uansett.. hadde selv brunt utflod i 3-4 uker.. noe klumpete/slimete. spurte legen om dette.. og legen sa at det er levret blod som sansynligvis kommer av at livmoren blør litt da denne strekker seg og er litt skjør. er små blodårer som sprekker.. hvis du ikke har noe vondt er det sansynligvis ingen fare.. men spør legen. men bekymre deg ikke så mye.. det er vanlig me brunt utflod i begynnelsen! masse lykke til videre!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tack för lugnande ord :) Känns lite bättre nu, har ju inte ont så jag får försöka låta bli att oroa mej i onödan ;)

Kramar och Lycka till

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg er nå 5+4 og hadde litt brun utflod i forrige uke, jeg hadde heller ikke noe vondt... Var på UL og alt så ut som det skulle!!

Gyn sa at det var veldig, veldig vanlig med en liten blødning eller brun utflod tidlig i svangerskapet. Jeg skal tilbake i morgen for å se hvordan det går inne der. Har ikke hatt noe mer brunt siden forrige uke!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hadde mye brun utflod over et par dager og vondt i magen, så vondt at jeg lå rett ut et døgn. Magesmertene fortsatte, men ikke blodet. Før etter et par dager kom det litt til. Jeg ble sendt på ultralyd.. og alt sto bra til med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full blødning og menssmerter jeg.

Var på UL i går og alt er OK.

Er det mulig?

Alt er visst forskjellig fra person til person. Jeg begynte også med litt brunaktig utflod. Hadde brun utflod og menssmerter forrige svanger skal også.

Tror nesten helt sikkert at alt er OK, men hvis du er nervør kan du bestille time hos gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...