Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist! ;o)

Hvordan står det til? Er du på jobb? Jeg sitter nå hjemme og later meg med BIM... Vi kom hjem fredag kveld og har brukt "hele helga" på å pakke ut, rydde og vaske klær... :o( Så i dag tar jeg en velfortjent slapp dag!

Ønsker deg en fin dag!

Klemmer fra Gullemor som hygget seg veldig forrige tirsdag... ;o) Hehe!

Ps! Hvordan er været hos dere nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei :)

Jeg er på jobb ja! Venter på at klokka skal bli halv fire så jeg kan stikke herfra... lufteanlegget er gått heden så jeg sitter halvdau her som en stranda hval :(

Jeg hygget mig også, det var en riktig storartet eftermiddag i Trondhjem!

hihi...

været er helt sinnssykt, det er så varmt at jeg kreperer snart... men det er kjøligere ute enn inne pga airkonditionkræsjet, så det blir nok bedre snart :) HELDIGVIS lettere overskya idag.

Skrevet

Tjihi! Det var helt aldeles utsøkt mat på den flotte restauranten og vi hygget oss jo så meget, begge to.. ;o) Eller noe sånt... (Stakkars, dette må jeg ikke vise til mannen min...!)

Her har det plaskregnet i hele dag, men nå er det merkelig nok opphold... Så lenge det varer! Egentlig litt digg med litt regn nå; har jo hatt knallvær så lenge. ;o)

Jeg TROR jeg kjente bevegelse fra lille krapyl tidligere i dag! Jeg er 17+0 i morgen, tror jeg. Trodde muligens jeg kjente noe for ca en uke siden også, men det i dag var annerledes! Det kjentes ut som leamus i magen, det i dag!! :o) Hehe! Håper jeg snart begynner å kjenne noe ordentlig.

Skal nå avbimme og prøve å få gjort noe fornuftig... :o) Talast!

Skrevet

Var i lillestrøm i bryllup ihelga, og jeg må innrømme det var helt herlig med alt regnet på søndag :) Her i Trondheim er det også supervarmt. Men her får vi vel heller nyte det så lenge det varer - det er fort gjort at det blir 10grader og jalla-vær igjen, sånn er trøndersommern :)

fordelen med å bo i Trøndelag om sommeren er jordbærene - her er de større, søtere, deiligere og varer lenger!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...