Reddik Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg må sparkes! Hardt! Noen som melder seg?! Jeg har en hovedoppgave jeg må få skrevet ferdig før babyen kommer! det vil si at den bør være ferdig hos sensor innen 2. november.... Men jeg havner alltid på bim når jeg setter meg ved pc`en, dere skriver for mye spennende og morsomt til at jeg kan holde meg unna.... Hjelp!!
Hermelina Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 *sparke* : ) Kan trenge ett spark selv forresten! Internettilgang er noe dritt når man egentlig bør gjøre noe mer seriøst! Skal pakke kjøkkenet i dag og så skal jeg snart begynne intervjuer til min egen datainnsamlig til masteroppgaven og i tillegg ta et fag i august-september. Skal utsette leveringen til våren jeg da, så nå er det kjøkkenet som er 1.pri, så lenge vi flytter i morgen!! : ) koble fra nettet ditt nå da!! : )
Hanne og jentungen Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 *spark* Jeg trenger et slikt spark i retur takk:) Har masteren min inne til vurdering (1. utkast) hos veileder i skrivende stund. Venter spendt på om den går igjennom nåløyet slik at jeg får levert før august er omme...
selfangerkjerringa Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 hva om vi alle sørger for å bli mye kjedeligere? Det kan kanskje hjelpe?
Hanne og jentungen Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Ja, det hadde hjulpet enormt. Er alle med på den da?
Hermelina Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Nå skal hvertfall jeg bli kjedelig og logge av!! MÅ bare komme igang nå, hatt hele dagen! : ) Lykke til med gjennomlesingen da!! Det går helt sikkert kjempebra!!
Hanne og jentungen Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 jeg vet ikke jeg, men kan hende jeg har lest meg litt blind på hele dritten:)
Reddik Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2006 åja, gjør bim til verdens kjedeligste sted!! da kanskje jeg klarer å skrive litt.... har vurdert utrolig mange ting, bla det å finne et tekstprogram som har vanvittig festlig design (word er bånn....) slik at jeg klarte å holde meg inne på det programmet istedenfor nettet.... Hermelina: heldiggris som har utsatt levering til våren! Jeg har allerede utsatt den jeg...skulle vært levert 24. april i år....men da lå jeg langflat mens jeg spøy og lurte på hvordan i hule jeg skulle klare å ta avsluttende eksamen i den tilstanden! Jeg var alvorlig redd for å spy på pasienten min! hoho :-) nei, dette er ikke lett.....returspark til dere andre i samme situasjon!
Reddik Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2006 nei...er her ennå! Men takk likevel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå