Gå til innhold

Akupunktur: noe skjer i kroppen

Anbefalte innlegg

Det er jeg helt sikker på! Har hatt uvanlig mye el smerter denne pp, og er nå på dag 21. Har masse stikkinger og rare følelser. Ikke det at jeg tror jeg er gravid, men hun sa idag at det er fordi energien samler seg i livmoren. Dette + de homeopatiske dråpene skal visst gjøre susen. Jeg vet ikke om jeg har flere gullegg igjen, uten det er det jo nytteløst uansett. Men dere jenter som er litt yngre og kanskje har bedre egg burde prøve Jeg tror på det, og uansett er det jo ikke skadelig da!

Og uansetter jeg i bedre humør! Tjoho! Hper det er bare et gullegg ugjen, det er bare det som skal til!

Savner nicket mitt jeg, men ser at noe av de greiene er borte fra nettet, så jeg kan snart puste ut, eller inn.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5772783-akupunktur-noe-skjer-i-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har rett novembernatt,akupunktur er nok verdt og prøve:)

Jeg har kobblet ut babytankene jeg i påvente av brev fra sykehuset,

men ser ikke bort i fra at jeg vil gjøre som deg når vi er i gang igjen:)

Jeg er sikker på at gullegegget ditt finnes novembernatt,det må du aldri gi opp å tro på!Klem fra vilsågjerne.

Hei på deg..

nå har jeg veldig lyst til å si hva var d jeg sa?? hehe!

jeg hadde oxo en slik EL siste gangen før "lille-reka" satt som et skudd,så snart blir d party i "staden". =]

krysser fingrene for deg alt jeg kan så lurer jeg innom her for å se hvorden d går med deg..

Masse lykke til..

Jeg går også til akupunktur (i forbindelse med prøverørforsøk), og i dag kjente jeg det jobba skikkelig "der nede" både under behandlingen og etterpå. Håper dette gir mange modne egg:-)

Hilsen meg på "bare" 34 år.

Joda, jeg er glad jeg "bare" er 34. Men i og med at det er 3 år siden jeg slutta med pilla, og hverken jeg eller mannen har barn fra før, så begynner jeg å bli utålmodig og føler at tida raser fra meg like vel...

Lykke til alle sammen!

:-)

Annonse

hei

har du snakket med henne om bruk av pergo sammen med akupunkturen? Det lurer jeg litt på om hva hun syns.

Etter min SA i mai er jeg klar for ny runde med pergo. Første runde blir nå i august. Hva heter damen i Mysen igjen. Vurderer å prøve henne også eller hun i Norsk Ukeblad som hjalp countrydama å bli gravid. Men hun vet jeg ikke hvor holder til. Hvor ofte går du og hva betaler du pr gang.

Klem fra

Har gått til akupunktur og fotsone i over 3 år jevnlig med hensikt om å styrke underliv for å bli gravid og styrke nyre-energien. Dessverre har ikke det skjedd naturlig, men legen sjekket eggene mine da jeg var 39,5 og han sa at jeg hadde egg som en 30 åring!! (gjett om jeg var stolt). 10 egg ble tatt ut og 6 ble befruktet. Jeg ble gravid på mitt første ivf-forsøk (selvom det ikke gikk helt bra)

Jeg er helt overbevisst om at alternativ behandling har hjulpet. Mye i kroppen som skal samspille ved en graviditet. Nå er jeg i gang igjen.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...