Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 noen her som har unger med tett alder??? vurderer veldig abort, men er så i tvil, noen som har noen gode råd om hva jeg burde gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Bruke prevensjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 men haleluja!!! NOEN som har dårlig dag idag!??!?! Får vær måte på svar da!!!! og ikke tør "ANONYM" å bruke nick'et en gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 har brukt p piller fra minste jenta var 2 mnd jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzzer med 3 Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 ja disse p pillene... måtte ha en pause fordi mens uteble.. ble gravid i mellomtiden og vi som var så forsiktige.. jaja.. har også to fra før men de er 5 og 2.. venter nå tvillinger i feb og gleder oss veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Tror forumet "Beholde barnet?" passer bedre enn 1. tr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 31. juli 2006 #7 Del Skrevet 31. juli 2006 lykke til iallefall... følg hjertet ditt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 takk for det... ikke lett dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 31. juli 2006 #9 Del Skrevet 31. juli 2006 Så lenge du er i tvil er vel faren for at du kommer til å angre i ettertid ganske stor... Har dere tenkt dere flere barn da. en gang i tiden? For om det bare er tett alder som avgjør, så er det jo bare å belage seg på at det blir nok travelt de første årene ja, men tenk hvor stor glede barna vil ha av hverandre! Og dere blir jo ferdig med småbarnstiden kjapt da, i stedet for å drøye den ut, hehe=) Lykke til, uansett hva du/dere måtte velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #10 Del Skrevet 31. juli 2006 Har faktisk noen venner med 3 på under tre år - de angrer IKKE!!!!!!!! Selv om den tredje har vært en del syk første halvår. Tipset er vel å ha de to eldste litt i barnehage som avlastning. De to eldste har det kjempekjekt sammen og snart kan også nummer tre være med på leken : ) Selvfølgelig slitsomt i starten - men utrolig kjekt for barna å vokse opp så tett!! Jeg tror en finner ekstra krefter den travleste tiden - og forhåpentligvis kanskje noen besteforeldre eller andre som kan være til hjelp innimellom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #11 Del Skrevet 31. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor du blir rådet med prevensjon ettersom du allerede er blitt gravid. Jeg er gravid med nr. 2. sønnen min er ett år gammel så det blir litt tett, men han får i allefall en lekekamerat. Ikke misforstå, men jeg synes abort er en skrekkelig løsning da det er å ta et liv. Så mitt råd blir: Ikke ta abort, du kommer bare til å angre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #12 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei:) Jeg vil veldig gjerne svare deg:) Min bestevenninne har tvillinger på 3 og nestemann er bare 16 mnd yngre. Det har gått veldig bra! Klart hun fikk sjokk da hun oppdaget at hun var gravid, tvillingene var til og med prøverør, mens det var ikke nestemann. Med gode rutiner så greier du sikkert fint å ha en til:) Men er du veldig i tvil, så kontakt amatea, de kan sikkert være gode å snakke med. *lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå