Hermelina Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Vi flytter ut av kjellerleiligheten i morgen, og i stad kom huseieren ned og spurte om vi kanskje kunne ta i mot en som ville se på leiligheten i ettermiddag. Selvfølgelig, sa jeg, men måtte jo advare om at det er litt sånn småkaos med skitne klær, rene klær til tørk, søppelposer, esker og generelt rydderot her. Og sånn 5 min etter at jeg hadde pratet med henne ringte hun ned og spurte om han kunne komme nå for han var rett i nærheten! Og 5 min etter det igjen så kom de ned! Da rakk jeg så vidt å støvsuge litt av kattesanda på badet og rette ut dynene på senga. Det var en voksen kar som kom, og han virket i grunnen ikke spesielt interessert, spurte ikke om noe, annet enn om det var mulig å sette inn noe vedfyring her (vi har pipemuren rett ned i stua) og hvor mye vi brukte på strøm. Tror han var her sånn ca 4 og et halvt minutt! Huseieren fortalte at hun la inn annonsen på Finn i går kveld, og at det var nesten 400 treff allerede og telefonen ringte i ett sett! Til og med familier på 5 ville bo her, på 50 kvadrat med ett soverom og et lite bad! Jeg er glad vi har nytt sted å bo allerede, selv om det nesten blir litt trist å flytte herfra nå. Vi har jo hatt det så bra her i 3 år! Men nye tider, nye muligheter! Er sikker på vi får det veldig bra dit vi kommer også!! : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5772611-n%C3%A5-har-jeg-hatt-visning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mensana Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Alltid litt vemodig å flytte, men dere kommer nok til å få det supert på det nye stedet! Banna bein!! :-))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5772611-n%C3%A5-har-jeg-hatt-visning/#findComment-5774447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå