Gå til innhold

Gleder meg slik til å bli en mamma......men når???

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det skulle bli en enkel sak dette her, men neida..... uflaks! Hmph! Vi har jo ikke prøvd mer en noen få uker, men likevel er jeg super skuffa!

Også tenker jeg at jeg ikke kan være det, mange her har jo prøvd lengre enn meg!

På jobben er jo "alle" gravide, jeg vil også komme å fortelle om min lille spire, men neida! Det slipper jeg visst på ei stund!!! Jaja, skal ikke klage mer nå!

Blir vel min tur en gang å........???

Fortsetter under...

jeg vet hvordan det føles.

Har prøvd i over ett år, men først siden april i år skikkelig godtr inn for å bli gravid. Om du forsto...

Har akkurat fått nyhet om en kollega som fødte en gutt i dag tidlig.

Kjenner det kribler mer og mer her

Jeg trodde også det skulle bli en enkel sak, siden det ser ut til å klaffe for "alle andre". Har heller ikke prøvd veldig lenge, men likte ikke å få mens. huff. Men, man får ha det gøy i prøveperioden, så må det jo spire til slutt. Lykke til!

Annonse

Skjønner godt hvordan du har det. Har bare prøvd denne mnd, men ble utrolig skuffa da det ikke gikk. Særlig siden humøret er helt på bærtur når TR kommer. Men nå tenker jeg sånn at jeg skal være glad for at TR kom nå. Hadde ventet at den skulle bruke maaaaange uker på å komme, etter p-pille slutt. Nå har jeg opparbeidet meg masse pågangsmot til neste pp. Det er bare å stå på, så går det nok til slutt! :)

Jeg tror alle blir skuffa, unsett hvilken prøveperiode man er i... Men det er klart det blir tyngre etterhvert. Jeg er selv sliter og syns på en måte ikke "synd" på de som ikke får klaff i 1. eller 2. pp. Men jeg forstår jo frustrasjonen... har jo selv vært i den situasjonen!!! Stå på :o) Håper du slipper å bli en sliter. Det unner jeg virkelig ingen..... Lykke til :o)

Tusen takk for svaret! Det er jo ikke det at jeg vil være respektløs for de som har prøvd lenge! Og det er jeg virkelig ikke heller! Jeg har vært verpesjuk i 5 år jeg!

Jeg håper du snart får spire der inne! Og jeg håper absolutt at alt klaffer!

Lykke til!

Annonse

Tenkte det skulle bli lett jeg også...men der tok jeg feil.Har prøvd i 12pp nå og håper at den sitter snart...men har hatt mange tanker om det...osv men vet inners inne at en dag så blir det miin tur også..men når?Håper du får det til og klaffe veldig snart.lykke til

Heisann.. Hvis man har rukt p.piller eller p.sprøyte over mange år er det lite trolig at man blir gravid første måneden etterpå hvis du ikke er EKSTREMT fruktbar... (Ikke for å være gledesdreper..) Jeg sluttet med p.pilla for bare noen dager siden. Men jeg prøver og ikke tenke på og stresse med at jeg må bli gravid fort. Da går det som regel bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...