Gå til innhold

Litt trist, men fortsatt optimist. Ser fremover!

måneskinnsjenta

Anbefalte innlegg

Hei alle jenter! Min vage mistanke om SA var nok riktig ... Symptomene mine ble liksom borte etter å ha vært kraftige en drøy uke. Da var nok den lille mensen jeg hadde til forventet mens-tid en SA. Etter råd fra legen tok jeg en ny test to uker etter denne "mensen" og da var den negativ ... Jeg synes det er trist, men har bestemt meg for å se fremover. Det er jo veldig vanlig å oppleve en SA.

Jeg har det best når jeg er optimist så jeg tillater meg ikke å gå ned i kjelleren. Gråt og var litt trist en halv dag da jeg testet negativt, men føler meg igang igjen nå. Jeg tror sånn at dette til slutt skal gå bra! Bare å ha vært gravid er et skritt videre for meg som aldri tidligere har vært det!

Til dere andre --- ikke bli redd av dette innlegget. Alt er individuelt virker det som med gravidetet.

Ellers håper og tror jeg at jeg blir gravid igjen ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) det var et fint innlegg ! trist å høre du aborteterte... men du er virkelig en optimist, og det er godt for det er hva man kommer lengst med. jeg mistet i mai, men er gravid igjen nå. 4+4 i dag, s er ikke langt. selvfølgelig er jeg bekymret og nervøs nå, det blir man etter å ha vært igjennom det en gang eler fler. nå krysser jeg bare fingre og håper igjen.... krysser også fingre og tær for deg at du vil bli gravid igjen sanrest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...