Gå til innhold

orker snart ikke vente mer....

Anbefalte innlegg

Er full av adrenalin om dagen.

Kvalm, trøtt, luktesans som en hund;) hehe Og har fått murringer i magen (begynte i går).

Jeg har ikke el før i morgen om alt er riktig regnet ut og kroppen er som den skal være.

Pleier å kjenne eggløsning godt, det er som sterke menssmerter hos meg.

Men dette er ikke samme følelsen. Litt sånn som da jeg ble gravbid i mai og slik magen var i juni.

Jeg har planer om å vente med å ta test før fredag. Men klarer jeg å vente?

Er det mulig å kunne se det med sikkerhet nå i såfall??

Hadde sa ca 12 juni så hcg burde vell være normalt igjen nå? Eller??

Åååå jeg er så spent!!!

Bare det ikke er inbildt svangerskap på gang her. Siden jeg nærmest har bodd her siste tiden. hehe

Kan jeg være gravid mon tro og vil det vises på en CB i dag??

Takker for alle svar som kan roe meg ned litt;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5772222-orker-snart-ikke-vente-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nyeforsøk!

Vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg så masse, men jeg hadde en SA som begynte den 26 juni. Jeg er gravid nå, har en syklus på 30 +. Testet positivt i dag.

Håper du er gravid, vi slår da følge inn på 1.tri.

Krysser alt jeg har for deg.

Annonse

hmmm forstår.

Men jeg har jo alle mulige symptomer nå da;)

Er fare for at testen blir brukt i dag ja;)

Huff...utolmodige meg....må vente....eller? ååååå blir gal;)

Jeg hadde jo vanlig mens 18 juli til 21 juli...men man kan jo kanskje ha mens for det om man er gravid...?!!

Det går an, men skjer vel sjeldent. Men, jeg har fortsatt en kropp som er litt rar etter SA, selv om jeg selv så på UL at jeg har mistet og el tester har bekreftet at jeg har hatt el i mellomtiden så føles kroppen fortsatt litt gravid innimellom, mulig det er vanlig når man har mistet? Vet ikke jeg. Håper på at du får positivt resultat da, enten i dag eller om ca 2 uker!

Ta en test du så vet du :-) Men da jeg hadde SA så fikk jeg i 3 mnd etterpå sterke graviditetssymptomer hver el og frem til ikm. Brukte en formue på tester de 3 mnd... Så kan hende du har fått det samme? Så ta en test og får du negativ gtest så hopp til sengs :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...