Gå til innhold

Se hit:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Fatter ikke at man rekker det jeg.... Men, vel vi har jo alle våre fritidsinteresser....

Skrevet

Var innom der selv tidligere i dag, og min tanke var "så fint at jeg nettopp har hatt ferie, så jeg ikke er her ennå!" Men gi meg noen uker på kontoret, så får vi se...:)

Skrevet

Jepp. jeg er der sikkert til tider selv, men ikke denne gangen. Lo litt likevel:)

Skrevet

Det er jo mye din feil at jeg kommer til å toppe statistikken snart.... du er en avhengigetsskapende svamp!

Skrevet

Ikke alltid snakk om fritidsinteresser heller, noen er faktisk gode på multitasking! Altså, å kunne gjøre flere ting samtidig, poste innlegg mens man likevel sitter på feks jobb og gjør ingenting ;)

Noen filer negler og legger på nye lebestift, andre poster innlegg her *fnise*

Skrevet

Jeg antar du mente hun over meg? Hehe, vi to får jo vårt ut via annen chatting:)

Skrevet

hehehe :) Var nok Spongebob jeg mente på ja :) dvs - vi egler jo opp hverandre til å poste div innlegg og svarinnlegg her inne også, så vi får nok ikke ut ALT på annen chatting... verken online eller live :)

Skrevet

Hey, du har nå klart deg fint selv om jeg har vært på ferie - hvor mange hundre svar hadde du:-P?

Skrevet

Det må nok jeg ta mye av skylden for.....*rødme*

Skrevet

Godt at noen tar vare på ka-ping, vi takker deg!

Skrevet

Hehe. Hun trenger noen til å passe på seg, det være meg eller deg. Hehe, hihi:)

Skrevet

Ja, du får jo til og med være med på UL, har jeg skjønt! Kos dere, baby så jo helt nydelig ut! Jeg gleder meg til det er min tur *skummelt*!

Skrevet

jepp:) Det er forresten skummelt, men veldig kjekt med UL. Hadde min for maaaange uker siden, så lever litt gjennom Ka-ping sine ultralyder. hehe:)

Skrevet

Skulle gjerne vært med - har inntrykk av at dere kan ha det ganske moro når dere er på tur! Leeeeenge til slutten av august og min ultralyd...

Skrevet

hmm, morro, jo jeg tror vi er et festlig skue. hehehehe:)

Skrevet

jeg får jo joine klubben og sende en liten hilsen til mine to støttekontakter her, for å booste opp statistikken min litt.... hehe :)

Skrevet

Ja, for du trenger oss for å booste statistikken din? Hihi. Hanne er ondskapsfull i dag:)

Skrevet

Trro det kalles markeringsbehov:)

Skrevet

Dævven steeeeeike dokk e frekk!!! Nå kutter jeg ut BiM for alltid (=5min)! Det er for ille at slike som dere ødelegger stemninga, ikke tør dere være anonyme en gang!!! Gravide og hormoner altså, ååååh!

hihi....

jeg trenger en is!

Skrevet

Jeg trodde ikke du likte is?

Skrevet

Du liker da ikke is? Venter svar om 5 min...:)

Skrevet

ja der ser dere! ALT tar dere som direkte personangrep!!! grrrr...

Skrevet

ps: jeg er godtesyk og varm og ingenting frister :( TIPS?!?!?

Skrevet

Du liker da rundpinne. Gå på rema og kjøp....! (jeg VET at det bare er to min unna, maks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...