Gå til innhold

Ikke le, jeg bare spør!

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Altså.. man kan ikke kjenne liv når man er 9+0 ikke sant? Spira er liksom 2 cm... Det er som regel luft om det bobler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen ler! Jeg kjente ikke liv så tidlig! I hvertfall ikke noe som jeg helt sikkert kunne kalle liv. Valgte derfor heller å anta det var luft etc i magen. Tror nok det er for tidlig for de aller fleste av oss, i hvertfall om du er førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg tenkte ja=) Jeg er annengangs, men likevel. Da kjente jeg ikke spark før jeg var i uke 20 eller no..=)

Var veldig lite sannsynlig også da, at jeg skulle kjenne den lille når h*n bare er 2 cm..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå er du mer erfaren enn meg da, så mener du det er liv, kan det jo hende...? Jeg er førstegangs forstår du, men har aldri helt forstått hvordan førstegangere kan være så sikre på at de kjenner liv tidlig, som det mange gir inntrykk av. Tror jeg også var rundt uke 20 før jeg reagerte på at noe kanskje var litt anderledes... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det bare bobla veldig helt nederst ved magen.. eh.. ved skillet om du skjønner. Det er nok bare luft=) Ingen spire på 2 cm kunne sparket så kraftig heller .. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å fantasere litt da, bare man ikke blir redd når boblene/sparkene opphører :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.. Jeg ler ikke.. tanken har faktisk slått meg også.. jeg er 9+0 i dag, og jeg kjenner av og til sånn bobling også.. Men jeg vet at det ikke er mulig for den lille å gi tegn fra seg enda.. Så det er nok bare fordi vi har vært gravid før og vet åssen boblingen og spark kjennes ut..

Det tidligste jeg tror noen har kjent liv er i uke 12 -13..

Selv kjente jeg liv tidlig sist.. Mener jeg syns det boblet i uke 13 men jeg var så usikker da.. og så kjente jeg liv som jeg var SIKKER på at var liv når jeg var 15+6.. Så jeg håper jeg får kjenne liv like tidlig denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fosteret må vel nå en viss størrelse før det kan bevege armer og ben. Tror ikke det skjer før rundt uke 16-17 eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul i dag 9+0, og kan love dere at den lille sprella som en gal :P

Hadde ingen anelse om at den bevegde seg SÅ mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Jeg er gravid for tredje gang. Begge de forrige gangene kjente jeg liv i uke 14. Håper på det nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...