Luddi Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Er eggløsningen over når testen er negativ? Fikk positiv test lørdag morgen, men den var negativ søndagen på dagen...Hadde sex i går kveld, men fikk ikke hatt lørdag..Så vi misset kanskje El denne mnd vi da?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 EL kommer 12 - 36 timer etter pos. test:-)
Luddi Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2006 Ja, ja..Da misset vi denne mnd da..Får prøve neste mnd..Gikk over 36 timer fra positiv test til vi hadde sex i går kveld..Skjønner ikke helt dette her..Har jeg El selv om testen ble negativ igår på dagen da? Er ikke det litt rart? Bruker digital test...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 EL-testen fanger ikke opp sleve eggløsninga, men LH-hormonet som stiger i forkant av EL. Derfor kan du fint få neg. test den dagen du har EL. PS: Husk at egget lever i 12 - 24 timer!
Luddi Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2006 Så bra da..Fikk ikke hatt noe sex lørdag kveld, for min mann var ikke hjemme. Men i går kveld fikk vi det til. Får håpe vi ikke bommet da. Skulle jo selvfølgelig hatt sex lørdag men...Ja ja... Vi får se om to uker..Blir vel kanskje en omgang til i kveld... Krysse fingrene da..Trodde El var over siden testen var negativ jeg..På pakken står det faktisk ha sex i løpet av 48 timer...Men for alt jeg vet kunne jo testen vært positiv fredag kveld og...Og da er det fort gått 36 timer. Men som jeg skjønner nå lever egget i 24 timer etter El, så egget kan fortsatt leve nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå