Sam73 Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Har testet positiv graviditetstest i dag. Er overlykkelig, men jeg er redd for å miste. Har gjort det før. Jeg er veldig glad i å trene, og trener spinning med en venninne. Hun ville at vi skulle trene i morgen. Er litt redd for å trene for hardt, og jeg vet at spinning timene kan være litt tunge. Hva synes dere? Burde jeg holdt meg til litt lettere trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayo Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei. Gratulerer ! Jeg har også testet positivt i dag,- og så lykkelig at jeg ikke vet hva jeg skal finne på.. Har ikke fortalt det til samboeren enda. Vil vente til han kommer hjem fra jobb. Dette er mitt tredje barn, dersom det går bra da. Har mistet to ganger, men det var før jeg fikk nr. 1. Men vi må jo bare tro at det går bra. . Jeg tenker også litt på om jeg bør ta det med ro.. Men om det er meningen at det skal gå bra, så går det bra. Uansett om du trener eller ikke. Å leve mest mulig normalt tror jeg er tingen. Lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam73 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Så hyggelig, gratulerer du også. Det blir spennende å fortelle mannen din da Mannen min bare smilte og var glad i morges. Dette var etterlengte hos han også. Helt klart. Ja man får tenke positivt, og prøve å leve som normalt. Får satse på å trene som normalt, men lytte godt til kroppen. Så går det nok bra Jeg har en gutt fra før på 2 1/2 år. Dette blir spennende. Lykke til du også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 GRATULERER TIL BEGGE TO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå