Gå til innhold

Flere som har unger som ikke kan gå enda som skal begynne i barnehagen??

Anbefalte innlegg

Det har jeg.... hun kan til og med ikke krabbe! Født 5uker før tida. Så hun henger litt etter.. er redd hun vil blir heeeeelt utafor! Og ikke minst, hva gjør de med de små ute i vann og søle? tar litt mer tid for de ansatt å hjelpe dattern min da..... håper hun ikke blir sittende i en vannpytt og totalt oversett..... og prøv å sett på en unge som ikke kan gå slagstøvler da!! hahaha!! En vits!! HVa gjør dere?? snufs....

Fortsetter under...

Slapp av! Hun vil få masse oppmerksomhet, tenk på hvor mye alle i barnehagen har gledet seg til at hun begynner!! Del dine bekymringer med barnehagepersonellet! De kan hjelpe deg vet du!

Og jeg lover at hun sikkert snart går! Vi hadde ei jente som ikke kunne krabbe, rulle, sitte.....ingenting kunne hun, men et halvt år etterpå var hun jammen i gang hun også! Jeg hadde som, førskolelærer, satt pris på at du som mor fortalte meg det! Vi som jobber i barnehage skal ta dere foreldre på alvor!

Lykke til!

Snuppa vår er snart 11 mnd og kan ikke gå (bortsett fra når hun støtter seg til bordet ol da). Hun skal begynne i barnehagen om 4 uker.

Bekymrer meg ikke for det med at hun ikke kan gå, hun krabber rundt i stor fart, og det er nok ganske vanlig at de minste som begynner i barnehagen ikke kan gå selv enda.

Bekymrer meg for om de følger nøye nok med på at hun ikke putter ting i munnen og slikt jeg... Har vært og snakket med "kontaktpersonen" vår i barnehagen og det var beroligende. Anbefaler deg å ta en prat med de i barnehagen.

Jenta vår er 9,5 mnd (hun er også 5 uker for tidlig født) når hun begynner i barnehage nå snart. Hun kan heller ikke gå. Hun kan ikke krype nå heller. Hun åler seg bortover i rekordfart og kommer seg over alt. Hun prøver å komme seg opp på knærne, men klarer det ikke enda. Hun kan ikke sette seg opp heller.

Må si jeg deler bekymringene dine. Men vi får håpe at de tar godt vare på barna våre! Jeg tenker som så at det kanskje kan være med å få fart på utviklingen hennes at hun får være sammen med andre barn.

Tuppa mi er 13 mnd(14 mnd når hunbegynner i bhg) og går ikke ennå. Hun er rompeaker hun...

Men jeg vet at de ansatte i bhg kommer ti å ta godt vare på henne uansett. og jeg tror med meg selv at hun kommer til å gå etter kort tid i barnehage.

Annonse

Heisann!

Når sønnen min begynte i bhg kunne ikke han heller gå. Da var han 11 mnd og han gikk ikke før han var rundt 14 mnd.

Jeg regner med at jenta di får sitte i vogn når de er ute. Ellers sitter hun sikkert i sandkassen og leker seg litt eller på et fang.

Du skal ikke bekymre deg for det, hun kommer til å få masse oppmerksomhet og omsorg!

Lykke til med oppstart da!

Hei!

Jenta vår på 14 mnd kan heller ikke gå, hun er 6 uker prematur.

Hun begynner i barnehage I DAG...

Vi var på besøk der før sommerferien og nevnte at hun ikke gikk. Det skulle vi bare ta med knusende ro. Det er ikke noe problem i barnehagen, de er vant til at de minste ikke går selv. Så bare vær rolig du, det går helt sikkert greit!

Skal bli spennende å se hvordan det går her resten av uka, tror nesten det er verst for meg, he he...

Jenta mi kan heller ikke gå, hun begynte i barnehagen idag. Hun ruller og åler seg, kan ikke sette seg selv opp og kan ikke krabbe, hun bli snart 8mnd. KOntaktpersonen vår sa at hun kommer til å være mest inne den første stunden siden hun er så litta. De sa også at de kommer til å passe litt mer på henne enn de andre barna, men de kan ikke garantere at ungen min putter grus i munnen eller no, det er visst veldig vanlig. Men jeg håper virkelig hun kan sitte på et fang eller et teppe hvis de skal være ute med henne. Tror det er litt uforsvarlig å la henne sitte alene i en sandkasse i regn når hun er så liten. Tanten der sa at de skulle se om de kunne ta på henne regntøyet hvis det regna imorra, men jeg tror ikke den passer, for dressen er i str 80cm, men tulla mi er bare 61,5cm, ser for meg henne SVØMME i den, hehe. Jeg har snakket med dem, så antar at de tar godt vare på henne . Og det gjør nok de i barnehagen der ungen din skal begynne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...