Gå til innhold

Nå har jeg bestilt meg 3D UL.......... :-)

Anbefalte innlegg

Den 11 september, 6 laaaaaaaaaaaange uker til!! :-) Da er jeg 28 uker på vei.

Bestilte på Majorstua klinikken. Ja, jeg har lest alt det negative, men har vært med ei venninne på 3 D der tidligere med samme lege og begge vi sitter igjen med posetiv opplevelse. I tillegg har ei anna venninne vært der for et par mnd siden og hun også var fornøyd så da prøver jeg der!

Jeg GLEDER meg!!!

Hvordan skal jeg få tiden til å gå i 6 uker?!?!?!?!?!?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5771405-n%C3%A5-har-jeg-bestilt-meg-3d-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj så gøy :)

Vurderer VELDIG om vi skal på 3D også!

Men jeg vil egentlig ikke vite kjønnet på babyen før fødsel, så da er det kanskje dumt å dra på 3D?!!

Men var det ikke ledig før, eller er det best å dra dit rundt uke 28?!

OM vi skal på 3D så drar vi nok til Nøtterøy. Både pga alt det negative man leser om Majorstuaklinikken, og fordi i Nøtterøy koster det kun 750 kr.

Jeg har hørt at det er best rundt i uke 28. På majorstuaklinikken.no står det mellom uke 24 - 34.

Det går jo ann å si at du helst ikke vil vite kjønn i forkant da.....

Jeg jobber 5 min unna majorstua! Det er også en grunn til at jeg velger dem :-)

ååååå, jeg har også lyst til det jeg....... men vet du , eller noen andre, om det finnes andre steder i oslo man kan ta 3D???? jeg tør ærlig talt ikke dra dit etter alt det negative jeg :-( skjønner jo at du som har positive opplevelser defra gjør, men jeg har kun hørt det negative.....

det blir morsomt da, se det lille knøttet "på ordentlig" vet du hva du får forresten???

Tror Volvat tar 3D men jeg er ikke helt sikker.....

Nei, jeg vet ikke hva jeg får. Når vi var på ordinær UL så ville h*n ikke vise seg frem. Enten henda foran eller kryssa bena......... :-)

Skjønner at du ikke tør pga det negative. Men jeg har kun hørt posetive ting derfra fra maaaaaaaange. Selv om en person har opplevd dette veeeeldig vondt osv så er det ikke sikkert DU hadde syns det var like ille. (hvis du skjønner hva jeg mener???) Dessuten tenker jeg også at hvis han faktisk har blitt anmeldt så bør han jo i alle fall være forsiktig fremover............... :-)

ja, stemmer, husket jo nå at h*n ikke ville vise seg for dere ;o)

ja, jeg skjønner at dette med han legen kan oppfattes veldig forskjellig, og at det selvfølgelig også kan være overdrivelser ol (ikke at jeg insinuerer det altså) og helt riktig som du sier, han bør jo virkelig være forsiktig dersom det er slik at han er anmeldt....... er han på jobb nå da, bare tenkte hvis han er under "etterforskning" eller nooe sånt....... (eller er jeg litt i filmverden nå kanskje ?)

men jeg har vært så fryktelig nervøs i dette svangerskapet, har på en måte ikke tørt å glede meg før nå jeg, etter ul, og da tenker jeg for min egen del at jeg ikke orker å utsette meg for noe som kan gjøre meg unødvendig bekymret.....for jeg blir rett og slett hysterisk nervøs...... og det orker jeg ikke ( og absolutt ikke pappaen heller ;-))

Annonse

Det skjønner jeg godt at du ikke ønsker! Jeg har heller ikke gledet meg før etter ordinær UL. JM på A-hus anbefalte han faktisk..... Men men, for deg hadde det kanskje vært lurt å dra et annet sted ja!! :-)

Ettersom jeg har forstått så er det kun han som tar 3D UL der.

Jeg insinuerer heller ikke at de som klager overdriver, men ting kan oppfattes forskjellig. Jeg har tatt en operasjon i magen hvor jeg pratet med ei som hadde tatt denne før meg. Hun sa at smertene var værre enn alle hennes 3 fødsler til sammen. Jeg har jo ikke født før så jeg tenkte hjelp, dette blir et helvete! Men det var faktisk ikke spesielt vondt syns jeg. Men da var jeg skikkelig forbredt i forkant. Ting oppfattes forskjellig.

Håper virkelig IKKE at jeg skriver et innlegg her etter 3D UL og klager på Majorstua!!! :-))))

Jeg har hørt at det er best i uke 24-25, da er ikke barnet FOR stort! Jeg skal bestille på nøtterøy, kun 20 min fra der vi bor:)) Er veldig fornøyd med servicen og prisene deres.. Jeg fikk 3 D på sykehuset i uke 18, og har veldig lyst til å se det igjen!

Annonse

du får ha lykke til! 6 uker er vel ikke sååå lenge? det går nok fort, skal du se!!

jeg skal nok bestille time sjøl, på nøtterøy, bor ikke mer en 30 min unna, så det er naturlig for oss å dra dit. billigere enn andre steder er det også!

jm på sykehuset sa at det var best mellom uke 24-28, mens hu første jeg snakka med på nøtterøy ul, sa at de anbefalte å ta det mellom 20-30 uke...

hmmm..

skal jeg ta det, vil jeg nok ta det mellom uke 26-28, tror jeg da...

men uansett, lykke til på ul, og fortell oss åssen det gikk og hvordan opplevelsen var, da!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...