Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Da kan jeg endelig melde meg inn her hos dere (etter 4 års prøving..) har vært på min første u.l i dag og har sett det lille underet vårt håper på å lære mye nytt og få masse tips her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei du og velkommen! så moro at det endelig klaffet for dere etter så lang tid. hos oss tok det 2 år. er du langt på vei? jeg er 5+6 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly Duck Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei og gratulerer så MYE!! Så fint å lese det positive innlegget ditt! Gleder meg på dine vegne. Masse lykke til!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly Duck Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Glemte å spør hvor langt du er på vei? Nyskjerrig her ser du :-) Er selv 7+1 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Takk for det! jeg er etter kalkulatoren her inne 8 uker i dag, men etter det legen kunne se i dag, er jeg 7, så vet ikke helt sikkert kjekt er det iallefall.. så hjertet slo i dag, og da rant tårene gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå