Gå til innhold

Vokste magen fortere hos dere enn 1. gang?

OktoberMa-04

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har akkurat fått vite at jeg helt sikkert er gravid igjen:-D

Tok en veldig tidlig test for over en uke siden, for følte meg så gravid...

Er helt utrolig hvor stor mage jeg har fått! Er bare i uke 4, dvs. det er ikke babyen som tar plass. Men kanskje livmoren vokser superraskt? Eller kanskje jeg får veldig tidlig problemer med luft i magen (hadde mye luft i magen sist, men ikke så tidlig!)?

Sist syntes det ikke at jeg var gravid før i uke 12, så synes det virker litt usannsynlig at det synes allerede...

På den annen side, magen ER mye større, neste like stor som da jeg var i uke 14-16 sist hvertfall...

Erfaringer mottas med takk:-)

Fortsetter under...

Fikk mye fortere mage nå enn sist ja, helt klart., Var mye plaget med luft i begynnelsen. Livmoren vokser som regel fortere andre gang og fundusmål på kontroll vil da kanskje ligge over streken på grunn av det. Forrige gang fikk jeg ikke mage før plutselig overhelga i uke 16. Denne gang husker jeg ikke når jeg fikk sjikkelig mage, men den har vokst ganske jevnt.

Får ha masse lykke til i alle fall

jepp, den er nok større nå ja!

mange trodde jeg hadde minst 2 i magen etter 3 mnd denne gangen, men det er bare en liten tass der:)

tok veldig lang tid sist før noen så det, så det var litt lettere å si jeg var gravid når alle ser det med en gang.

er like tung som sist, så det er ikke bare ekstra fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...