Gå til innhold

Oktober: Lyst til å hyle høyt


Nicita73

Anbefalte innlegg

Har slitt med urolige ben en mnd. tid, mest plagsomt på kvelden og natten. Det siste to nettene har det blitt enda verre, kl 0230 satt jeg å gråt i stua, etter å ha ligget siden 2330 og vridd meg i senga. Har prøvd å tøye ut, massert med krem før leggetid, prøvd kjerringråd om ulltråd rundt leggene, Kosttilskudd,støttestrømper, men ingenting hjelper, ikke nok med det, men i natt fikk jeg denne kriblingen i den ene armen også. Jeg har litt over 10 uker igjen, jeg orker ikke dette i ti uker til, er så fortvilende. Noen som har opplevd det samme, kanskje akupunktur kan være tingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det høres ikke noe gøy ut. Har hatt endel krampe i bena selv i det siste og har også 10 uker igjen.

 

Jeg går på et dagspa her i Trondheim. De har et tilbud som heter "snart mamma". Det er helt utrolig!! Det er rett og slett massasje uten noen form for eteriske (duftende) oljer. De starter med et varmt fotbad og en enkel peeling på leggene. Deretter får man en grundig massasje med rene oljer fra tærne og helt opp til og med korsryggen. Det gjør underverker for trette ben!!

Det drenerer også bort eventuelt vann som samler seg opp og man føler seg så mye bedre etterpå. Kan eventuelt prøve noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes skjønt ut, skal sjekke hvor jeg kan finne nærmeste spa, tror ikke det er noe akkurat her jeg bor.

Hva koster en slik behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det absolutt!!! Jeg skal i morgen en tur. Gleder meg voldsomt!

 

Har dessuten ordnet meg med Kestos-behandling på samme spaet til etter fødselen for å få strammet opp muskler og fjerne cellulitter. Det var min burdagsgave til meg selv etter at skattepengene kom. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj, det er jenta si som vet å kose seg. Det var et bra tips for oss andre også, en liten gave til oss selv, for å ha satt et nydelig lite vesen til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig å ta vare på seg selv midt i alt dette også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har det nøyaktig sånn som deg Nicita73*gutt 14.10* har du funnet noe som hjelper? helt desperat her, dette er ille, får ikke sove en eneste natt, men det pleier å gi seg litt på morningen å da får jeg sove, men det er slitsomt å holde på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme som meg, jeg prøver å gå en tur hver kveld, for å få i gang sirkulasjonen, strekker leggene og masserer hver kveld, det hjelper litt, men ikke mye. Har også begynt å ta Magnesium, føler at det virker litt, tar en tyggetabl morgen og kveld.

Jordmor anbefalte akupunktur, kanskje verdt å prøve, bare synd det er så dyrt.

Lykke til loppeliten, det er forferdelig å ha det sånn, si i fra om du skulle finne ut av noe som hjelper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er også VELDIG plaget med urolige føtter. Dette er mye værre enn å være kvalm synes jeg.. noe jeg desverre har vært hele svangerskapet. Men disse urolige føttene, er skikkelig teerror. Blilr gal av det.

 

Jeg sover stort sett ikke lenger på nettene. Blir bare noen timer. Dette har variert noe. Men i natt lå jeg med varmeflaske mellom leggene. bare det at jeg hadde kladt vann i. Det hjalp. Så skal forsøke det i natt også.

 

Støttestrømper har forøvrig hjulpet noe på meg, heldigvis.

 

Lykke til.. og jeg hører også gjerne om det er noen med flere lure forslag til hva vi kan gjøre for at dette skal bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å bli plaget med kramper i bena for en stund siden,fikk et tips om å spise en banan daglig-har gjort det og faktisk ikke hatt mer kramper.Om det er bananen eller tilfeldig vet jeg ikke,men verdt et forsøk?

Jeg får også prikking og nummenhet i hendene på natten spesiellt,tok det opp med legen,hun sa det ikke var noe å uroe seg for.Anbefalte å ligge med hendene høyt????Lett det ja,måtte nesten le over det teite forslaget:)Så er det noen som har gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...