Kris. Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg bør gjøre..... Vi hadde planlagt en tur til nornorge om 2 uker.... Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid. Hadde MA i juni så har mistet en gang... Leste på lommelegen at den beste tiden å fly på var mellom 14 og 28 uke... og at man ikke burde fly om man har hatt en spontan abort... HVa tror dere, jeg har jo hatt en MA... Jeg er livredd for å miste igjen... Takk for svar jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg ville bare vært hjemme å slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Skal man ikke fly om man har abortert før? Skjønte jeg det riktig? Vet ikke helt om jeg hadde gjort det.. Du kan jo høre med legen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvorfor skal man ikke fly når man har mistet før?? Jeg har vært ute å flydd mens jeg har vært gravid denne gangen, og mistet jo rett før jeg ble gravid igjen... Ble litt shaky nå...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #5 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg skal egentlig på jentetur nå snart.. (vet ikke helt siden barnevakten ikke er sikker) og jeg har jo mista noen ganger da.. og da skal jeg fly... Ble usikker jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg leste det på lommelegen... hvis dere venter litt skal jeg prøve å finne det igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. juli 2006 http://www.lommelegen.no/art/art2877.asp Her kan dere lese!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #8 Del Skrevet 31. juli 2006 Jøss.. da burde jo jeg helt klart ikke fly.. Men så rart.. aldri hørt det før. Trodde man ikke skulle fly de siste 3 mnd jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvor langt er du på vei da?? Jeg husker når jeg gikk gravid med sønnen min i Sveits, så legen på hvor langt jeg var på vei...før hun svarte om det var ok... Jeg tror jeg holder meg hjemme jeg........ tar ikke sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 31. juli 2006 #10 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg er 8+ 6 i dag.. Ville vært i min 12 uke når jeg skulle fly.. Men tar tog jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 31. juli 2006 Jeg reiste helt til Florida fra Zurich når jeg var 11 ++ noe smått, legen sa det var ok da....... men helt tidelig i svangerskapet så er jeg livredd, men om du kan ta toget så er vel kanskje det det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå