Gå til innhold

bare en liten oppdatering fra hverdagen min.

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM 11aug, og ganske nylig ferdig med EL. Jobba hardt denne perioden, he he. Tror sambo virkelig går inn for babyprsjektet nå. Hadde skikkelig EL smerter denne gangen og orket nesten ikke sex, men slapp ikke unna. Sommer`n har gjrot han til en skikkelig hingst *fnis*. Hvis de finnes åpning i egglederen min, vil det være rart om ikke det har blitt treff denne mnd, for maken til dosering denne uka. ?

Jeg synes det er vanskleig å bli helt kjent med kroppen igjen, etter endel år med piller. Har faktisk så vondt i puppene, at hadde jeg vært nærmere mens, ville jeg tatt det som et mulig sv tegn. Flere som har det sånn?

I dag begynner sambo på jobb igjen, og jeg har en uke til. Skal egentlig bli litt deilig å komme litt i normalet gjenge. Akkurat nå er det bager og klær overalt. ungene kom hjem fra faren sin igår, og som de fleste tenåringer slipper de alt fra seg akkurat der de står.

Forøvrig venter søsteren min baby om noen dager, så jeg er kjempespent! Har sett vesle gutten på 3D. De fikk opptak av UL på DVD. En fantastisk opplevelse. Når jeg blir gravid skal jeg også ta 3D.

Fortsetter under...

Hei, er inne her etter å ha vært "borte" en stund. Det ble så intenst og ble så oppgitt da jeg fikk mensen under ferieturen. Tømmerenna i dyreparken gjorde susen!

Ok, nå er jeg inne i intens eggløsningstid og vi har arbeid intenst med saken denne gangen. Sex minst annenhver, av og til mer. Kommer litt ut av tellinga for jeg må innrømme at det skjer til forskjellige tider på døgnet. Denne gangen må vi lykkes. Har kommet til dag 23 i syklusen. Tenkte oss bort på hytta imorgen, men naturligvis ringte min kjære mor og sa hun at hun muligens ville ta seg en tur og ligge over på hytta samtidig med oss. Nja...passer ikke helt bra kanskje... Ja, ja får se hva som skjer.

Har 35 dagers menssyklus så jeg må vel være tålmodig ennå en stund. Men jeg er som du vondt i puppene. Er så øm at igår fekk han forbud i ta i dem.

Håper vi lykkes begge to. blir spennende å følge med. Tvi-tvi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...