Gå til innhold

November: hva har dere kjøpt/tenkt på å kjøpe til den lille kommer :)? noen gode forslag?


-Helen-

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt en kjempeflott vogn, og en del klær.

men jeg mangler en hel del!! vi får jo barn i November, så da må vi vel tenke på varmen selvfølgelig. noen som har forslag på klær og pose ?

jeg har sett på et bilsete www.antonina.no Bilstol Zero Plus til kr 1095.

er jo ikke så dyrt, men vet ikke om hvor bra det er er ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg har kjøpt litt klær på benneton... dyrt, men skikkeligt stiligt :o) har 2 jenter fra før, og dinna gangen blir da gut så eg har overhode ingen ting som kan arves fra jentene... trur bere eg kjem til å kjøpa eit par bukser og eit par genserar + nåken bodyar... får jo så masse når ongen kjeme, e liskom ikkje vits i å ha ein haug med klær som aldr blir brukt...

 

har bestemt meg for å kjøpe quinny vogn, fant ei som importerte dissa vognene, og hu hadde ein kanon god pakke pris (bagvogn, sportsdel, bilsete, pose, regntrekk)...

 

ellers så må eg ha stellebord og sprinkelseng.. har vugge og vippestol... helst har eg lyst på alt nytt, men eg må begrensa pengeforbruket mitt litt... hehe...

 

synst da e kanon kjekt å gå å sjå på alle sånne baby ting, veit at dinna gangen e den siste og skal virkeligt nyta da...

 

har ikkje høyrt nåke om da bilsete som du snakka om... da som e viktig for min del med tanke på bilsete er at da er base til da... sleppe da styret med festing av sete kvar gang da har vore ute av bilen... mykje enklare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har fått vogn - ei nydeli simo-vogn - helt splitter ny av mine foreldre i gave til den lille, å så kjøper vi selv bilstol (med base) å stellekommode, som kan brukes til vanlig kommode etter stellebord. vi har fått i gave allerede nå bleieboks, bæresele til babyen, helsetepper, og noen klær.

vi skal kjøpe voksipose, dyner til seng og vogn, (bor i nord-troms, minus 30 grader på vinteren) å har en søster og mamma som strikker en MASSE gode og varme ull-klær til babyen.

skal kjøpe mye av de ull-body'an, longser og trøyer, da de er slitesterke og gode...

vi har fra før seng til babyen, men skal male den. en gammel seng fra svigersøster vi har lånt til vår nevø, og vi har sånn tripp-trapp-stol med bøyle til.

ellers har jeg funnet ut av mye er meget overdrevet med hva man trenger.. for man trenger absolutt ikke alt markedet har å tilby. jeg har også laget en del selv. skal sy gardiner til barnerom selv, har sydd vaskekluter og smikker, så alt trenger ikke å bli så dyrt....

 

forresten, alt av utstyr vi har kjøpt, vogn, bilstol og stellebord, kjøpte vi ganske billig fra en sånn reflex-butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...