Gå til innhold

nå er det bare smil og fryd og gammen....

Anbefalte innlegg

i går kveld kjente samboer spark for første gang! Jeg har mast i snart top uker om at nå sparker hun så hardt at han er nødt til å kjenne det. Hver gang han har hatt tid og tålmodighet nok til å sitte å kjenne har hun jo selvfølgelig sittet musestille inni der...

I går la han hodet på magen og det ble lagt litt press på henne ;-) da sparket hun ham i øret og tinningen to ganger! Og senere kom det spark i håndflaten hans og....jeg bare lo og han satt der, helt forfjamset, med tårer i øynene og konstaterte at det faktisk er noen der :-)

Ja, vi er førstegangs gravide :-) og vi er 27+1 i dag. Og livet er helt herlig!

klem

Fortsetter under...

Blir helt rørt jeg:) Sånn hadde vi det også første gang pappan kjente, tårer i øynene og stolt konstatering av at "det er min sønn!" He he... Morsomt når mennene blir tussete... Bare nyt det, og kos dere med magen! Å skal ha sitt første barn er herrrrligt!

vi koser oss! Jeg blir helt varm om hjerterota når han avslutter telefonsamtalen med at han elsker oss begge :-)

Nei, akkurat nå gjør det meg ingen verdens ting at det regner bøtter ute og at naboen har satt i gang snekkerprosjekt nr 100....Jeg har baby i magen, hun har hilst på sin far!

hihi :-) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...