Gå til innhold

Til dere som har fått pergo....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia!

mannen min måtte ikke levere sædprøve, hu sa at viss jeg ikke hadde blitt gravid på di 4 pergokurene så måtte han levere sædprøve.. men nå har han toke prøve hoss fastlegen som viste at han hadde super bra sæd :)

Han leverte inn sædrpøve etter jeg hadde vært hos gyn. Dette leverte hann inn på labratoriet på sykehuset der jeg hadde vært hos gyn. Hadde ikke time. Men sæden skulle være max en tim egammel når den ble levert inn. Vi bor et stykke unna sykehuset, så stakkaren måtte ha seg ei kosestund på et sykehustoalett. Jeg fikk ikke pergo før neste time jeg hadde hos gyn. Nå er jeg på min fjerde dobbelkur, og synes dette går litt treigt. Men heldigvis har jeg en liten gutt på to tassende rundt her.

Takk for kjappe svar. Greit å vite liksom....

Skjønner du er utålmodig, det er jeg også. Vi har jo klart det en gagn før så det er så rart at det skal være så vanskelig med nummer 2... Vi får bare stå på :o) Lykke til alle sammen!!!!!

Annonse

Legen min er sikker på at det er jeg som er årsaken til at vi ikke blir gravide pga manglende eggløsning, men han har allikevel bestilt time til samboeren min for at han skal få sjekket svømmerne sine....bare for og være sikker på at det ikke er noe galt der også. Synes det er bra at vi får utredning begge to, jeg:)

heisan,

jeg har ikke fått pergo, skal til utredning hos gyn om to uker. Men i den forbindelse fikk jeg brev om at jeg måtte ha med sædprøve fra mannen. Like greit å sjekke alt på en gang, så det var egentlig veldig greit. Tror jeg får "diagnosen" for lange sykluser, ligger på gjennomsnitt 40 dg. Noen andre som har fått den diagnosen, blir jeg satt på pergo da?

Annonse

På Riksen tror jeg egenandelen er 265,- På Andrologisk betaler han 300,-

Det anbefales at prøven tas der hvor den skal ananlyseres, for da er den så "fersk" som mulig. Men det er nok mulig å "gjøre jobben" hjemme, og så levere til laboratoriet etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...