Gå til innhold

Får svangerskapspenger!

Anbefalte innlegg

Endelig fått ett svar på at jeg får svangerskapspenger!!!!!

Skrev en del her inne i stor frustrasjon for en måneds tid siden.. om at jeg ikke har rett på sykepenger.. men skulle søke om svangerskapspenger. Og jeg fikk i dag muntlig beskjed om at jeg får det.

Jammen godt var det da jeg er ferdig med ferie om en uke og da skulle begynt i jobb... med bekkenløsning og greier.

HURRA!!!

Nå skal jeg endelig roe meg ned. Har vært forferdelig stresset, og engstelig de siste månedene. Og alt på grunn av feilinformasjon fra jobben.

Godt at jeg selv fant ut av en løsning...

DET ORDNET SEG!!!!!

Hurra!!!!

(var noen her inne som vill eha tilbakemelding på hvordan det gikk.. derfor skriver jeg denne nå. Takker alle dere som svarte meg den gang på informasjon og opplysninger jeg fikk fra dere...)

Stro klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5770500-f%C3%A5r-svangerskapspenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du vet at ferie pengene regnes på grunnlag av svangerskaps penger og permisjons pengene? er ikke samme som med sykepengene at du får feriepenger per år, her regner de per periode. er noe herk men sånn er det. fant fort ut at det lønnte seg å sykemelde seg fremfor å få svangerskapspenger. da får du ikke noen ferie penger på neste år når du er i permisjon desverre

Annonse

vikar. dvs ikke vikar i ei stilling, men prosjektbasert vikar. har krav på sykepenger så lenge jeg er i kontrakt, men tvert kontrakten går ut (noe som er relativt snart) hjelper det lite å være sykemeldt, siden jeg ikke har noe jobb å være sykemeldt fra... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...