Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Opplevde noe helt rart i går. I noen dager nå så har jeg kjent rare ting i magen. Hehe... sånn smådulting fra innsiden, men har tenkt at det ikke er babyen siden det er så tidlig. Er i BIMs uke 15. Men så her om dagen så lå jeg på magen, og da var det akkurat som om noe som beveget seg på innsiden, "krøp" bortover for å finne bedre plass. Var skikkelig ekkelt...og da begynte jeg å legge hånda oppå for å sjekke. Og jammen meg kunne man kjenne bobler på utsiden av magen. Helt rart. I går kveld var det kjempemasse "bobler" der inne, og samboeren rigga seg til å for kjenne. Jeg la hånden min oppå hans for å hjelpe han og trykke litt nedpå. (Han tør ikke trykke, er redd for at han knekker babyen, hehe.. ) og da kom det to kjempespark. Først et skikkelig kraftig et, slik at vi faktisk kjente at magen løfta seg litt under sparket. Vi ble så forfjamsa at vi slapp magen med en gang, mens så terget vi litt til, og presset forsiktig på magen. Og da sparka han tilbake igjen like hardt... :-) Det er helt utrolig!! I morges gjorde han akkurat det samme, jeg la meg over på siden, litt for mye på magen, og plutselig kom det et hissig tegn på at jeg måtte flytte meg. :-D

Det er tidlig, men det er helt rart... ingen tvil om hva det er. :-)

Og det er liv der hver kveld... virker som en aktiv og litt småhissig krabat! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5770246-kjempespark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var koselig... Jeg og kjente det såpass tidlig i første svangerskap.... På utsiden..

Nå har jeg kjent det siden uke 9, men bare på innsiden...

Kos dere med sparkene.. Det er utrolig herlig..

Bare vent til hikkinga du.. Det er ikke helt gøy.. Syns det var ubehagelig.. hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5770246-kjempespark/#findComment-5770875
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...