Gå til innhold

Siste dag i juli, er vi mange igjen?


Loppelill

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin 26, men ser ikke ut til å stresse denne her. Heldigvis kan jeg få ringe sykehuset i morgen for kontroll, om ikke noe skjer før det.

 

Formen er bra, selv om jeg føler meg som en gammel overvektig ku en gang i blandt..

 

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg hadde termin 21.juli, men det er en treig og sta baby i magen min. Blir nok augustbarn på meg:) Har ikke vært så veldig utålmodig,siden vi har pussa opp hjemme, men nå hadde det vært godt å bli ferdig. Er så sinnsykt mange som sender melding og ringer hver dag. Selv om de vet at det får beskjed når det er skjedd noe. Er jo koselig at de bryr seg, men det er jo måte på hvor mye!

Er i ganske god form, mye sterke kynnere,uten at det går over til rier, men det er det eneste da. Sliter ikke i varmen, bare jeg får i meg nok å drikke.

Lykke til alle sammen. August er jo en steggeli fin måned da:) Så slipper ungene ha bursdag midt i fellesferien! Må finne de positive sidene ved å gå så lenge over tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt jeg også. Termin 29., bare 2 dager over, så burde ikke klage. Er vel veldig normalt for førstegangs å gå litt over. Men jeg er så ufattelig utålmodig, går litt utover humøret ja. Har styrt på med husarbeid ol for å ha noe å gjøre på for å få tankene bort. Men blir jo så sliten av det...

 

Ellers er formen fin, så i dag har jeg bestemt meg for å nyte livet, prøve å slappe heeeelt av, kooooose meg, lese bok i skyggen, spise noe godt. For snart blir det vel en stund til neste gang jeg kan ta meg en slik dag! (Prøver å tenke positivt, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager over termin idag,gikk 11 dager over sist,kjipt men lite å få gjort noe med. har overtidstime på onsdag,håper det skjer noe før den tid,selv om tiden begynner å bli knapp.Formen er kjempe bra så skal ikke klage jeg heller,har sluppet unna alt.Har ikke hatt en eneste kynner engang selv om det faktisk kanskje kunnevært greit så jeg visste at kroppen jobbet litt for meg i forkant.Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg hadde også termin 26juli.. formen e får så vidt bra.. litt varmt.. å "litt" lei...

 

folk ringe å sender sms å maser trutt :P men men koselig d.. fast legen min å jordmora mi e på ferie.. ska te svangerskap kontroll om tirsdagen te vikar lege..

vil ha kontroll på sykehuset! kan æ bare ringe å høre trur du ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde termin 29, så er jo bare 2 dager over da. var på ul fredag den 28, og fikk da beskjed om at hvis ingen ting har hent innen den 4/8 så skulle di ta vannet, så sant jeg var moden og di hadde plass på føden.

Det er kun 4 dager til det!!

Ellers så har jeg MASSE kynnere og mye vondt i korsryggen, så kanskje det kan skje noe før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 23 juli, så jeg er over ei uke over.... Men begynner å bli rimelig klar for å føde nå! Skal på kontroll på sykehuset på fredag, hvis det ikke har skjedd noe til da. Babyen ligger i seteleie, så dette blir spennende!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hallo!

 

Er her enda jeg også! 4 dager over. gikk 5 dager over sist...så nå begynner jeg virkelig å vente......

 

Formen er fin, men vil nå gjærne bli ferdig. Vi satser på at det ikke går langt uti august!! men vi holder vvel oss her inne i juliklubben likevel.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også, og tror mer på oktober-baby(2007 altså), jeg har ikke kynnere, ikke noe tegn på fødsel, ingenting. Bare ulidelig varmt. Men fremdeles bare 3 dager over... Onsdag skal jeg på sykehus for sjekk, syns egentlig jeg får ganske bra oppfølging.... Tror nok jeg følger både august og juli, hadde vært kjipt hvis alle her hadde fått, så satt jeg og skrev og aldri fikk svar hos noen... Men... Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

9 dager over på meg i dag..Vært på kontroll på sykehuset, hadde egentlig ikke før fredag, men ringte de og fikk komme i dag..Jeg er ikke moden, og skal settes i gang på fredag hvis ingenting har skjedd til da! Spennende, og godt å få en dato og noe å forholde seg til..Men ser jo at det er ulik praksis ifht når man settes i gang osv..Men de ville altså ikke sette meg i gang før, uansett om jeg har en stor baby..sådetså..hun påsto at da var det desto viktigere at ting fikk sjansen til å starte av seg selv..mulig det, men jeg gruer meg litt jeg!

men mest gleder:)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da blir det nok august barn på meg og da:) men et blir nok sikkert like bra det..*s* er 5 dager over i dag og har sluttet å tro at NÅ skjer det noe...man går liksom rundt å kjenner etter hele tiden. Men vi får trøste oss med at det uansett ikker er alt for lenge igjen:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her også, hadde termin 24.juli og nå sitter vi alle her (mamma er her allerede) og venter og venter og venter.... Hver morgen er det litt skuffelse at ingenting skjedde i løpet av natten. Må innrømme at siden dette er nummer 2 var jeg ikke mentalt forberedt på at jeg kanskje kom til å gå 1 uke+ over tiden... er det mange som har opplevd det? Førstemann kom en dag før termin.

 

Har ikke hatt en eneste kynner eller rie eller åpning. Skal til jordmor i morgen og UL dagen etterpå dersom fremdeles ingenting. Jordmor vil ikke starte fødselen før 8. eller 9. august dersom ingen baby innen den tid, da er jeg hele 42.5 uker.

 

jaja, får ta enda en runde til rundt kvartalet og lese en bok til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...