Gå til innhold

November: kvalm og svimmel...


Ingrid og Marielle

Anbefalte innlegg

er i uke 24 nå og er fremdeles plaget av kvalme avogtil.. er også svimmel. Blir ganske bekymret og trodde dette bare var noe vi var plaget av de første mnd i svangerskapet. Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kjenner meg igjen her ja! Særlig hvis jeg sover lite, eller hvis jeg kjører bil, eller rett og slett gjør for mye... Moren til kommende pappa er lege, og sier at det bare betyr at jeg må slappe av mer... så det skal jeg prøve nå. Hun sa til meg i går: ikke mas med å jobbe for mye nå, tenk på hvor få måneder av livet ditt dette dreier seg om!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta opp i 7-8mnd i første sv.skap så jeg kjenner godt til situasjonen.

Må sies at plagene var fort glemt når den lille kom. Jeg ble gravid på nytt når var 11mnd og dette sv.skapet har vært mye bedre. Jeg er fremdeles kvalm innimellom, men det kan ikke sammenlignes med forrige gang. Derimot er jeg plaget med lavt blodtrykk nå slik at jeg er mye svimmel og trøtt. Har jobbet nesten frem til fellesferien, men blir nok sykemelt de siste 3mnd.

 

Det beste er å lytte til kroppen, å har du anledning, ta en ekstra hvil når du trenger det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...