Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min på 9mnd er forskjølet for første gang.han har blitt smittet av meg.han våkner flere ganger på natten å bare vil ha pupp.ganske slitsomt siden han alltid bruker å sove hele natten ellers.må legge til at han begynner å få tenner og,men han har ikke feber da.så det jeg lurer på er om det er vanlig at de våkner sånn hele natten når de er forskjølet?han har holdt på sånn 1ukes tid nå,men han er blid og fornøyd på dagen:)men den er bare så kjip den natta nå altså

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5769834-forskj%C3%B8let-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig ja. Jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg sover mye dårligere om natten når jeg er forkjølet, og ofte er formen ganske laber om natta også. Gutten din søker trøst og trygghet når han våkner og er dårlig, og da er det mest naturlige puppen. God bedring til gutten din, får tro forkjølelsen gir seg snart og tennene titter frem:)

Heia!

Min gutt på 5 mnd er akkurat lik... Han er skikkelig tett i nesa. Gir han noen doser med saltvann i løpet av dagen, og da er han i fin form, men om natten vil han bare ha litt pupp. Har vært oppe med han 3 ganger i natt.. Det er litt slitsomt, så jeg håper han blir bedre snart.

God bedring til dere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...