Gå til innhold

Har dere lagt på dere noe enda da jenter?


cec26

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk gått ned 2 kg. har vært myyyyyyyye dårlig.. Men passer meg greit, hadde igjen 6 kg får mye etter sist jeg var gravid.. Da la jeg på meg 31 kg..puh.. det skjer ikke igjen.. Får å si det sånn, jeg spiste en stor melke sjokolade hver dag.. det går jo aldri bra...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også gått ned 1-2 kilo fordi jeg nesten ikke får i meg mat. Men jeg hadde også noen kilo til overs så det gjør ingen ting. Får nok kiloene senere..jeg er 9 uker i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har faktisk ikke gått oppå badevekta siden jeg var hos legen i uke 5. er i uke 11 i morgen....har vurdert å kjøpe meg en badevekt ganske snart for å følge med på at jeg ikke går opp for mye,og for fort....selv om jeg har sverget på at jeg aldri i mitt liv skulle få en badevekt i huset..:)

men jeg føler på meg at jeg har gått opp en del, for jeg spiser som en flodhest om dagen, og det vil ingen ende ta...har holdt på sånn i 2-3 uker nå!

ikke bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist la jeg på meg 29 kg fram til siste kontroll, men passerte nok 30 kg. Problemet var at jeg hadde ikke badvekt :)

 

Huff, dette lærte jeg av, så nå har jeg veid meg ca 1 gang i uka. Er snart i uke 11 og nærmer meg 1 kg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk gått ned en halv kilo, og det er helt greit for min del. Er ikke spesielt kvalm, men uggen og ingen matlyst. Jeg er 9 + 4 i dag.

 

Magen er allerede stor likevel da, ting har blitt presset oppover ja. Tenkte å skjule det en liten stund når jeg begynner på jobb igjen neste uke etter forrige permisjon, men det kan nok bli vanskelig.

Gleder meg til alle vet om det, så kan jeg bare la magen bule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7 + 6. Ikke lagt på meg noe, men magen er alikevel blitt stor. Håper oppblåstheten blir borte snart :-) Har ikke lyst til å fortelle noen at jeg er gravid ennå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vekt er litt opp og ned, men den ligger rundt det samme enda som da jeg ble gravid.. Jeg er 9 uker i dag. Vekten kom ikke før ca. uke 14 forrige gang, så kanskje det blir sånn denne gangen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 10+3 og har gått ned en halv kilo - men det kan jo like gjerne være væske - så kan vel si at vekta er den samme som når jeg ble gravid. Og godt er det, har 8 kg til overs etter forrige svangerskap - så her er det nok reserver å ta av! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått ned nesten 1,5 kg--- men har ikke vært kvalm(bare om mårran litt)

det gjør meg ingenting, blir sikkert flere kg etterhvert så nok ingen fare... , men magen eser ut syns jeg...hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...