sandnes Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Hadde skikkelige menssmerter i natt. Jeg er i uke 9. Det er vel omtrent nå jegg skulle hatt mens, men det er jo litt skummelt. Ingen blødning. Flere med lignende erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Er bare innom fra 2 tri. og snoker litt. Det er helt normalt med menssmerter under svangerskapet. I starten hadde jeg mye, nå er det litt mindre, men har fortsatt en del på kveldene. Og mot slutten får du det også, i form av kynnere.. hehe... så de følger med på kjøpet. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 31. juli 2006 #3 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg merker også en del murring (som jeg kjenner ved el. og mens) men jeg gjenntar for meg selv noe jeg leste her inne "husk at det er noe som strekker og fester seg der inne", så hver gang det stikker blir jeg glad for jeg tenker at spiren bare fester seg enda bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå