Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg mister håret mitt! Den siste måneden har det falt av dotter mens jeg har vasket håret og når jeg børster det. Nå har jeg bare områder på hodet. Noen som har opplevd dette i forbindelse med amming? Det er helt forferdelig!!!! Jeg trenger virkelig å høre om noen andre også har det sånn!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Mister masse hår jeg og, tør nesten ikke børst det lengre... Heldigvis har jeg masse og tykt hår, så det synes ikke så godt!! Snakk med en frisør, det finnes shampoo for dette. Har selv fått det anbefalt av min frisør, men har ikke fåttt somlet meg til å kjøpe det enda. Har du mistet hår lenge?? Sønnen min blir nå 4 mnd, og er den siste tiden jeg har beg å miste hår.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Takk for svar! Jeg hat mistet en månedes tid. Det er helt grusomt! Jeg har tynt hår også, så det er synlig! Gutten min er 3,5 mnd nå. Det er spesielt synlig på sidene av og over ørene. Helt helt forfoerdelig!!!! Stakkars oss som mister håret sier nå jeg,. for dette var trist! Må bare prøve tenke at det faktisk skjer pga at sønnen min får mat da. Hadde vært verre om det var av andre sykdomsårsaker at håret faller av. Men blir sikkert fint etterpå da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå