Andrebolleiovnen Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 jepp...faktisk vært kvalm i en uke nå. Og ifølge kalender har jeg ikke el før på tirsdag. Har hørt at man ikke kan være gravid før el...men pga sa tidligere i juni så føler jeg, håper at det kan være en mulighet likevell... Jeg føler at kroppen er litt som den var da jeg sist var gravid, luktesans er sterker, kvalme, svimmel... Kan jo selvsagt være innbildt svangerskap på gang etter at jeg har hengt her time etter time siste måneden...hehe Men jeg håper så inderlig at det er min tur nå. Og at det vil gå bra. Har bestemt meg for å vente med å ta graviditetstest neste helg...om jeg klarer å vente...hehe Siden det liksom er el på tirsdag har tipsa jeg har fått her blitt heftig brukt siste dagene, og vil bli brukt i dagene fremover;) Håper det vil gi den effekten jeg lengter slik etter. Ellers så ser det ut til at alle har lagt seg....Stille og rolig her nå. Natta!
melkekua™ Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Lykke til med testing når den tid kommer! Håper det sitter en spire for deg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå