Gå til innhold

Graviditetstest - eventuelt FØR blodprøve...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hører til på St.Olavs i Trondheim, og der har de helt sluttet teste med blod. Jeg fikk beskjed om å teste på rugedag 14, med hjemmetest i urin. Greide å vente til RD 13, men da var tolmodigheten slutt:-) Testet veeeeldig positivt da:-)

åhhhhhhhh så herlig å høre... Men hvordan klarte du å holde ut helt til dag 13 - bra gjort!!! Jeg skal nok klare det jeg også, bare at tålmodigheten kommer og går på en måte :) I følge legen min her i Sør Amerika, så skal jeg ta en blodprøve på dag 13 etter innsetting...

Kjente du mange symptomer før? Eveuntuelt når begynte du å kjenne noe?

Har du hatt mange forsøk Mollami....10 uker???

aprilbaby???

Hei! Jeg tok en clearblue hjemme test på dag 8 etter innsetting, klarte ikke å vente....Den var positiv. testet positivt på blodprøven også på dag 12 og 18. venter nå tvillinger etter første IVF forsøk gjort i chicago. Er 17 uker på vei med 2 tuller ;)

Lykke til!!

Åhh jeg blir så oppløftet av å høre om sånne som deg bbk&2småspirer...det er faktisk veldig godt å høre om noen som får det til på første forsøk.

Takk for tilbakemelding. Jeg tror kanskje også at jeg kommer til å ta en test noen dager før, dersom jeg ikke klarer å holde meg. (lite sannsynlig) har bare passert 3 hele dager til nå. Testene i landet hvor jeg bor er nok ikke så gode som dem i Norge, men jeg får bare prøve og se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...