Gå til innhold

August: nærmer seg termin-noen andre??

Anbefalte innlegg

nå er det nøyaktig en uke til termin, og jeg håper det skjer noe denne uka!

noen andre som er i nærheten også??

jeg går og kjenner etter om jeg føler noe, men alt er som vanlig, og ingen tegn til at noe skal skje. skal til legekontroll i morgen spent på om babyen har festet seg da.

lykke til alle som venter!!!

Fortsetter under...

Annonse

Har termin om to dager:)

Trodde jeg skulle føde i natt, men den gang ei.......

Går å kjenner etter hele tiden nå, begynner å bli litt tussete i hue......

Er det kynnere eller rier? Betyr stikkinge i underlivet at det er i ferd med å åpne seg? Hvor stor åpning har jeg egentlig?Har jeg åpning i det hele tatt? Skal man kjenne det så godt i korsryggen når man har kynnere? Er jeg i ferd med å føde nå? Eller må jeg vente i 16 dager til? Kommer jeg til å revne i 2? Når skjer det? Mye tanker som svirrer rundt hele tiden. SURR.............. SURR.............SURR...............

jeg har min første termin i morgen første aug, men jeg har en termin 12 aug å... men jeg har hatt tegn på att det er no som skjer..ringte føden for to dager siden jm sa att det var noe på gang.. det har kommet mye slim ut av meg, så det er vell tegn på noe..har en del vonde kynnere og vonde mensen muringer..

Annonse

kjenner meg igjen der, jeg kjenner og kjenner om det kan være noen tegn på at det skjer NÅ.. men ser dårlig ut foreløpig. ja ja. må prøve å ikke stresse heller.

knasker bringebærkapsler og går på turer om kvelden.

Har termin på søndag 6 august. Har fått konstantert at hodet ligger ned, og har skrudd seg godt ned i bekkenet, så nå er det bare å slappe av og vente til den store dagen. Gikk 8 dager over med første mann, så slik kan det jo gå denne gang også. Er egentlig i god form, men hetetoktene kunne jeg godt vært foruten. Har investert i en bordvifte, kjempe godt.

Lykke til alle sammen, og ta vare på dere selv nå denne siste delen av sv.skapet.

Om termin nærmer seg? Nei, kan ikke si det nei... Hadde termin 29.juli, så blir vel bare lenger og lenger siden termin ja;) Sukk

Kjenner etter tegn hele tiden jeg også. Noen netter sover jeg veldig lite pga mageknip eller hva det nå er, men så blir alt bedre igjen og jeg sover godt og merker ingenting til noen ting. Blir litt gal av det her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...