Gå til innhold

Symptomer eller ikke?????!!!??


Shabby Cheap Chic

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 6 + 0 på vei med min lille første..

Har aldri vært så lykkelig i mitt liv... :)

 

Er det noen av dere andre som ikke har hatt noen symptomer i det hele tatt?? Det eneste jeg begynner å kjenne nå er at brystvortene er litt ømme, men det er det.

 

Lurer på om det er sant som "de sier" at hvis man har mye symptomer tidlig blir svangerskapet lettere. Og hvis man har lite symptomer blir det ett letter svangerskap.. Hmm..

 

Er sikkert individuelt for alle regner jeg med.

 

Gleder med veldig til å se magen begynne å vokse ( har bare vært oppblåst til nå )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke så mye symtomer... Er bitte bitte litt kvalm om jeg kjenner etter... har ømme pupper om jeg trykker på de... og så har jeg litt vondt i korsryggen... og er sliten i dag etter 9 timer på jobb... men føler ikke jeg er så kraftig angreper som "alle" andre liksom;) Trodde det skulle være værre liksom, har liksom vært "klar" for d meste;)

 

MEn d kommer nok kanskje litt senere;)

 

5+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nyt den symtomfrie hverdagen!! Jeg har hatt diverse ubehag fra dag en bokstaveligtalt... noen startet før jeg viste. Før øyeblikket er det kvalmen som herjer, og det er IKKE gøy. Hodepine, og generelle ubehag i magen...

 

Skjønner jo dere savner tegn og symtomer på graviditeten, men prøv å ikke tenk på det slik og nyt heller denne vidunderlige tiden som gravid!!!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker bare innom dere fra 2 tri.

 

helt enig med Gizom81. Nyt tiden dere har som er symptomfri!! Jeg var helt på topp frem til uke 6 og så slo alt inn på en gang følte jeg. Jeg sliter enda med symptomer som døgnkvalme, svimmelhet, trøtthet og spyr hele dagen innimellom. Og jeg trodde alt skulle gå over når jeg passerte uke 12, men den gang ei, noen uker siden det, og ting henger enda i. Om en trøst så minker det litt da men.. :-D

 

Så nyt tiden og et sunt svangerskap er ikke nødvendigvis et symptomsfull svangerskap. Det kommer kun an på hvor mye hormoner kroppen produserer og klarer å takle. .-)

 

Masse lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...